يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

اعطاي تنديس شايستگي به وزير سابق بهداشت

پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 72192
دفتر تحكيم وحدت به دليل ولايت‌پذيري و زحمات بي‌دريغ در حوزه‌هاي بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در طول 4 سال وزارت در دولت نهم‌، تنديس شايستگي را به كامران باقري لنكراني اعطا كرد. 

تنديس شايستگي دفتر تحكيم وحدت به وزير سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در حاشيه سخنراني ديروز وي در دانشگاه علوم پزشكي شيراز به لنكراني اهدا شد.
متن كامل اين تنديس به شرح زير است:
تاريخ اين سرزمين، گواه پايمردي آزادمردان و زنان آزاده‌اي است كه در راه آزادي و استقلال ميهن و استقرار ارزش‌هاي الهي و انقلابي و اعتلاي كلمه حق از هيچ كوششي دريغ نورزيدند.
بدون شك مسئوليت‌ها و مناصب حكومتي، عرصه خطير امتحان الهي بوده و بهره‌گيري مناسب از فرصت كوتاه دوره مسئوليت تنها با عنايات حضرت حق جل و علا و در پرتو عمل به اسلام ناب محمدي (ص) تحقق پذير است.
بدين وسيله تلاش بي‌وقفه و مجاهدت كم‌نظير جنابعالي در ميدان خدمتگزاري صادقانه و مخلصانه را ارج نهاده و از حضور فعال و دغدغه‌مند جنابعالي در عرصه حمايت از جنبش دانشجويي و به ويژه مساعدت‌هاي صميمانه جنابعالي در توسعه فعاليت‌ها و پيشبرد اهداف بلند مجموعه دفتر تحكيم وحدت سپاسگزاريم
بي‌ترديد تداوم همكاري و بهره‌مندي از تجربيات و راهنمايي‌هاي ارزشمند جنابعالي، چراغ راه اين دفتر در حركت به سوي آرمان‌هاي والا خواهد بود.
اميد است كه تلاش‌ مجدانه جنابعالي مورد توجهات و عنايات حضرت ولي عصر ارواحنا فداه قرار گيرد. از خداوند منان توفيق تداوم خدمتگزاري جنابعالي را در ساير سنگرهاي علم و ايمان و عمل خواهانيم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *