جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲۰
۸
وزیر رفاه بیان کرد؛

جزئیات پرداخت سبد معیشتی به افراد فاقد درآمد ثابت

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 721704
شریعتمداری در توئیتی نوشت: با دستور مهم رئیس جمهور و همراهی سازمان برنامه به کلیه کسانی که شغل خاص با درآمد ثابت ندارند در اسفند یک بسته حمایتی پرداخت می‌شود.
جزئیات پرداخت سبد معیشتی به افراد فاقد درآمد ثابت
به گزارش جهان نيوز، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب شخصی توئیتر خود نوشت: حمایت از اقشار کم درآمدی که درآمد ثابت ندارند از مهم‌ترین اولویت‌های ماست.

با دستور مهم رئیس جمهور و همراهی سازمان برنامه به کلیه کسانی که شغل خاص با درآمد ثابت ندارند در اسفند یک بسته حمایتی پرداخت می‌شود. این افراد با کمک بانک اطلاعات ایرانیان شناسایی یا ثبت نام می شوند.

واریز ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به حساب ۱.۵ میلیون خانوار طی هفته آینده
رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت کمک معیشتی گفت: حدود یک و نیم میلیون خانواری که حتی دارای درآمد متغیر هم نداشتند توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها شناسایی شده‌اند و در هفته آینده اولین بسته حمایتی را دریافت خواهند کرد.

مبالغ دریافتی این افراد برای خانوار یک نفره ٢٠٠ هزار تومان، خانوار دو نفره ٣٠٠ هزار تومان، خانوار سه نفره ۴۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۵٠٠ هزار تومان و خانوار پنج نفره یا بیشتر رقم ۶٠٠ هزار تومان خواهد بود.

منبع: آنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الكي خوش ميكند با اين بسته حمايتي تبليغاتي
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بازم براي خام كردن ...
Iran, Islamic Republic of
.
ربابه زرگر
Iran, Islamic Republic of
در این بسته معیشتی روغن کرمانشاهی و زعفران و برنج طارم هست.
Romania
کدوم بانک اطلاعاتی . همون بانک اطلاعاتی که بر اساس ا ن معیشتی رو دادید ‌. همون بانک اطلاعاتی که بیشتر کارمندان و حقوق بگیران دولت در اون حضور دارند . همون بانک اطلاعاتی که فقر را رو از اون خط زده بودید
خواهر
Iran, Islamic Republic of
زرگر جان از روغن خوب(کرمانشاهی) کم استفاده کن. رگای قلبو میبنده
صمد
Iran, Islamic Republic of
سلام.خسته نشدین از دادن بسته های حمایتی.تاکی بایستی این روند ادامه پیداکنه؟.....