جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

سریال پایتخت به آنتن نزدیک شد

يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 721156
تصویربرداری فصل ششم مجموعه تلویزیونی "پایتخت"۶ به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در شیرگاه مازندران به پایان رسید و تاکنون بیش از ۹۰ درصد از این سریال تصویربرداری شده است.
سریال پایتخت به آنتن نزدیک شد
به گزارش جهان نيوز، ادامه تصویربرداری سریال «پایتخت»  در تهران صورت خواهد گرفت. فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت در 15 قسمت برای پخش در نوروز 1399 از شبکه یک سیما ساخته می‌شود.

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریال تلویزیونی اند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
همینطوری سانسور میکنی که نقی میاد منت میزاره سرمون . من شک ندارم همین سارا و نیکا برای هر پایتخت ۱۰۰میلیون میگرن اگه اشتباه میگم بگو وگرنه سانسور کردن نداره. البته از نظر شما ۱۰۰میلیون پولی نیست چون از جیب خودتون نیست از بیت الماله. همینطوری نظر منتقیدینشون را سانسور میکنید
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم دیگه ریخت این نقی و سریالش رو در رسانه ملی نبینم