جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

من بودم مورینیو را می فروختم، آنهم مجانی!

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 721030
ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام واکنش جالبی به مصاحبه همبازی سابقش داشت.
من بودم مورینیو را می فروختم، آنهم مجانی!
به گزارش جهان نيوز، بریتو همبازی سابق سرمربی پرافتخار تاتنهام، اخیرا در مصاحبه ای از دلایل عدم تبدیل شدن مورینیو به یک بازیکن بزرگ پرده برداشت. بریتو که همچنین در کادر مربیگری مورینیو در یونیو دو لیریا، پورتو و چلسی حضور داشت، اظهار داشت که مورینیو بازیکنی آزار دهنده بوده، همیشه در حال غر زدن بوده و بازیکنی تنبل بود. بریتو در بین سال های 1980 تا 1982 همبازی سرمربی موفق پرتغالی بود.
 
مورینیو گفت: "اظهارات بوریتو؟ کاملا درست بود، کاملا درست. من بودم به مورینیو بازی نمی دادم. خیلی راحت به دیگر تیم ها می گفتم مورینیو را جذب کنید، او را مجانی بگیرید.
 
البته از نظر بوریتو، مورینیو بازیکن خوبی بود، اما قدرت ذهنی بالایی نداشت. بریتو گفت: او یک هافبک هجومی بود و معمولا پشت مهاجم هدف بازی می کرد. مورینیو توانایی فوق العاده ای داشت، اما آنچه ممکن بود باعث افت او شود، سبک زندگی اش بود. مادر ژوزه معلم و پدرش مربی بود. او کار راحت می خواست، می خواست پا به توپ تر باشد، او حاضر به مبارزه کردن نبود و شاید به همین دلیل بازیکن بزرگی نشد.
 
مورینیو گل های زیادی برای تیم ذخیره ها به ثمر رساند. او همیشه درخواست توپ را می کرد. وقتی به او پاس نمی دادیم، او زیاد غر می زد و کمی در زمین ایجاد مزاحم می کرد."
 
منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *