جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

اطلاعات شخصی هزاران زندانی در آمریکا لو رفت

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 718992
اطلاعات شخصی هزاران زندانی در آمریکا به دلیل نا امن بودن سِروِرهای وب سایت مورد نظر در اینترنت فاش شده است.
اطلاعات شخصی هزاران زندانی در آمریکا لو رفت
به گزارش جهان نيوز، کارشناسان سایبری، اطلاعاتی را بر روی سِروِر آمازون پیدا کردند که حاوی اطلاعات شخصی هزاران زندانی در زندان‌های آمریکا بوده است.
 
داده‌های لو رفته حاوی اطلاعات شخصی زندانیان در آمریکا از جمله اسامی، اطلاعات شناسنامه و سوابق پزشکی ۳۶ هزار و ۷۷ زندانی بوده است.

به گزارش دیلی میل، پلت فرم JailCore برای ذخیره کردن داده‌های زندانیان در زندان‌های فلوریدا، کنتاکی، میسوری، تنسی و ویرجینیای غربی مورد استفاده قرار می‌گرفته که به دلیل نا امن بودن و نداشتن رمز اطلاعات آن بر روی سِروِر آمازون لو رفته است.

 
اطلاعات هزاران زندانی آمریکایی در تاریخ ۳ ژانویه کشف شده است، اما تقریباً تا ۲ هفته بعد در اینترنت وجود داشته و پاک نشده است.
 
قرار گرفتن این اطلاعات شخصی زندانیان برای این مدت طولانی فرصتی مناسبی برای هکرهای سایبری بوده تا داده‌های شخصی را سرقت کنند.
 
 
سخنگوی پلت فرم JailCore ادعا کرده که اطلاعات شخصی زندانیان همان قوانینی را که شهروندان آزاد در آمریکا در بر می‌گیرد، شامل نمی‌شود؛ این بدان معناست که اطلاعات پزشکی زندانیان خصوصی نیستند و نیازی به محافظت ندارند.
بنابر این گزارش، هکرها می‌توانند از این داده‌ها برای سوء استفاده در فعالیت‌های غیر قانونی مانند کلاهبرداری از کارت اعتباری بهره ببرند.


 
وی گفته است که اطلاعات شخصی زندانیان که در اینترنت لو رفته به دلیل نا امن بودن سِروِر بوده است.
پس از آنکه این اتفاق در تاریخ ۱۵ ژانویه به پنتاگون اعلام شد، داده های لو رفته در تاریخ ۱۶ ژانویه حذف شدند.
 

اطلاعات درز کرده همنین حاوی سوابق پزشکی زندانیان از جمله نام دارو و دوز آن بوده است.
 
منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *