دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۳

فردا شب؛ واریز یارانه نقدی بهمن

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 717942
یکصد و هشتمین مرحله از یارانه نقدی فردا شب یک شنبه ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
فردا شب؛ واریز یارانه نقدی بهمن
به گزارش جهان نيوز، یکصد و هشتمین مرحله از یارانه نقدی به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، روز یک شنبه ۲۰ دی ماه ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار واریز شده و قابل برداشت خواهد بود.
 
مبلغ یارانه نقدی در طول سال‌های گذشته تغییری نکرده و ماهانه به ازای هر نفر ۴۵۵ هزار ریال واریز می‌شود. بر این اساس در مجموع، اکنون نزدیک به ۷۷ میلیون نفر در هر ماه یارانه دریافت می‌کنند که بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای دولت هزینه در بر دارد.

طی حدود ۹ سال گذشته هر مشمولی که بدون تغییر در صف دریافت یارانه نقدی بوده است تاکنون رقمی بالغ بر ۴ میلیون و ۹۱۴ هزار تومان یارانه دریافت کرده است.

گفتنی است؛ با توجه به الزام قانونی و برنامه دولت برای غربالگری یارانه بگیران، حذف یارانه اقشار مرفه و دهک‌های بالای درآمدی از «یارانه شهریور ماه» آغاز شده و به احتمال زیاد، صف یارانه بگیران برای دریافت یارانه نقدی بهمن ماه خلوت تر از ماههای گذشته خواهد شد؛ اما هنوز اظهارنظری رسمی از سوی مسئولان از جمله ستاد تبصره ۱۴ و سخنگوی دولت مبنی بر تعداد حذف شدگان و آمار جدید یارانه بگیران ارائه نشده است.
 
منبع: مهر
برچسب ها: یارانه نقدی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
یارانه کمترین حقمونه از فروش نفت وثروت ملی ودولت زرنگ دارد حذفش می کند واین خشم نهفته خواهد شد .آیا دولتمردان حقوقشون مال زمان احمدی نژاد است چطور جند صد درصد حقوق اون ها رشد بکند یارانه مردم بدبخت نه !!!!!
United States
آخ جوون..... یارانه واریز میشه.... پولدار میشیم....