جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
ملکان:

«روز صفر» را ساختم تا قدر امنیت کشور را بدانیم

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 717499
کارگردان فیلم سینمایی «روز صفر» گفت: من نیاز دیدم که این فیلم ساخته شود تا قدر آرامشی که در آن زندگی می‌کنیم را بدانیم، ما باید بدانیم برای اینکه به راحتی در خیابان قدم بزنیم و زندگی کنیم، آن هم در جغرافیایی که زندگی می‌کنیم افراد زیادی شبانه روز برای حفظ همین امنیت و آرامش تلاش می‌کنند.
«روز صفر» را ساختم تا قدر امنیت کشور را بدانیم
به گزارش جهان نيوز، سعید ملکان کارگردان فیلم سینمایی «روز صفر» پیرامون انتخاب سوژه این فیلم سینمایی گفت: انتخاب این سوژه برای من چند دلیل مهم داشت، اولین و مهمترین دلیل من برای ساخت فیلم سینمایی «روز صفر» این بود که قدر امنیت کشور خود را بدانیم. 

وی در همین راستا ادامه داد: من نیاز دیدم که این فیلم ساخته شود تا قدر آرامشی که در آن زندگی می‌کنیم را بدانیم، ما باید بدانیم برای اینکه به راحتی در خیابان قدم بزنیم و زندگی کنیم، آن هم در جغرافیایی که زندگی می‌کنیم افراد زیادی شبانه روز برای حفظ همین امنیت و آرامش تلاش می‌کنند.

کارگردان فیلم «روز صفر» با اشاره به تلاش شبانه روزی مامورین امنیتی کشور اذعان کرد: این افراد کارهای فراوانی را برای کشور انجام می دهند، کارهایی که شاید ما اصلاً از هیچکدام از آنها اطلاع نداشته باشیم.

وی دومین دلیل ساخت فیلم «روز صفر» را اینگونه تشریح کرد: دلیل دوم من برای ساخت این فیلم آن بود که بگویم که هرکسی که عاشق این سرزمین است و کاری برای آن می‌کند نباید از مردم متوقع باشد، ما اگر کاری را برای کشور انجام می دهیم آن را با اعتقاد خود انجام داده ایم و نباید از هیچکس توقعی نسبت به آن داشته باشیم. 

ملکان خاطرنشان کرد: مهمترین اتفاق در هر کشوری امنیت است، ما باید قدر امنیت کشور را بیشتر از قبل بدانیم، «روز صفر» فیلم بسیار سختی برای من بود ولی در حال حاضر بسیار راضی هستم که چنین فیلمی ساخته‌ام. همه آنچه در فیلم دیده شد براساس واقعیت محض است و این آدم‌ها همگی وجود دارند، ما سعی کردیم بدون هیچ دستکاری در واقعیت این اثر را برای سینما جذاب کنیم.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *