جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۱

روایت حجت الاسلام رفیعی از یک نگرانی حاج قاسم

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 716718
شهید سلیمانی مکانی به نام بیت الزهرا(س) داشت و برای حضرت صدیقه طاهره اقامه عزا می کرد.
روایت حجت الاسلام رفیعی از یک نگرانی حاج قاسم
گروه فرهنگی جهان نيوز: شب گذشته و در جریان دومین شب برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه در محضر رهبرانقلاب، حجت الاسلام رفیعی سخنران این مراسم ضمن اشاره به جای خالی شهید سلیمانی در این جلسه، به بیان خاطره ای از ارادت شدید شهید سلیمانی به ساحت مقدس حضرت زهرا(س) و نگرانی ایشان برای روضه فاطمیه پرداخت.

ایشان با بیان اینکه ارادت حاج قاسم به حضرت زهرا(س) ویژه بود، گفت: شهید سلیمانی اصلا مکانی به نام بیت الزهرا(س) داشت و برای حضرت صدیقه طاهره اقامه عزا می کرد.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی چند ماه پیش و در جریان برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در همین بیت رهبری دست من را گرفت و گفت امسال برای مراسم فاطمیه ما بیایید، گفت: به شهید سلیمانی گفتم چشم و می‌آیم. بعد از اینکه من گفتم می آیم، حاج قاسم گفت: «خیالم راحت شد».

دکتر رفیعی با بیان اینکه من نمی دانستم او خودش در فاطمیه امسال نخواهد بود، گفت: بعد از این مراسم حتما به آنجا خواهم رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عشق ما ، جگر ما رو شرحه شرحه کردند
دل آقامون رو خون کردند
عجب فاطمیه ای شده امسال