شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۵

پیام بازیگر نقش «شمر» به جوانان تئاتر

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 715714
محمد فیلی در یک یادداشت از هنرمندان تئاتر دعوت کرد تا صحنه را خالی نکنند و نگذارند رسالت این هنر مغفول بماند.
پیام بازیگر نقش «شمر» به جوانان تئاتر
به گزارش جهان نيوز، محمد فیلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در یک یادداشت از هنرمندان خواست تا صحنه تئاتر را خالی نکنند و به رسالت خود که آگاه کردن جامعه است، ادامه بدهند.

در متن پیام این هنرمند پیشکسوت آمده است:

«در تمام سال‌هایی که تئاتر کار کرده ام، با محیطی کاملا صادقانه و دوستانه روبرو شدم. تئاتر برای ما فعالیتی از روی علاقه بوده و هست. فعالیتی که در سال‌هایی نه چندان دور عاشقانه انجام می‌دادیم و چشمداشت مالی از آن نداشتیم. همه هنرمندانی که در این حوزه کار می‌کنند، به فکر درآمدزایی از آن نیستند و این صداقت آن‌ها را نسبت به هنر نشان می‌دهد.

رسالت تئاتر بیان افکار و عقیده هنرمند به مخاطب است و وظیفه هنر و هنرمندان این است که جامعه را آگاه کنند و تئاتر می‌تواند محفلی برای یافتن راهکار جهت حل مشکلات جامعه باشد.

یک هنرمند هیچ وقت نباید عقب نشینی و خودش را تسلیم اتفاقات جامعه کند. او نباید اجازه بدهد هنرش را از او بگیرند و میدان را نباید خالی کند.

هنرمندان تئاتر باید مقابل مشکلات بایستند و از طریق منطق اندیشه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.»

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
تا شمر را دارید غم نداشته باشید،😉
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
..م.
Iran, Islamic Republic of
....
تارا
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت هنرمندان اصیل و واقعی ایران زمین.خواهشمندم هنرمندان واساتید محترم کشور عزیزمان ایران بزرگ مثل ایشان استاد فیلی در این بحبوحه از زمان فعالتر عمل کرده ولااقل موازنه برقرار شود واین پرده سیاه کشیده شده بر افکار هنری وغیره کمرنگ شود......