جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ستاره جوان ژاپنی در راه تراکتور

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 715686
یک سایت بلژیکی خبر داد که ستاره جوان ژاپنی مورد توجه مسئولان تراکتور ایران قرار گرفته است.
ستاره جوان ژاپنی در راه تراکتور
به گزارش جهان نيوز، مسئولان باشگاه تراکتور بعد از جدایی کوین فورچونه، یوکیا سوگیتا و مازولا 3 بازیکن خارجی شان به دنبال پر کردن جاهای خالی لیست خود با نفرات خارجی جدید هستند. آنها در اولین گام حمزاوی مهاجم الجزایری را به خدمت گرفتند و حالا می توانند دو بازیکن خارجی دیگر را از طریق سهمیه فیفا وارد لیست خود کنند.

در این خصوص سایت «voetbalbelgie.be» بلژیک خبر داده که مدیران تراکتور با یک بازیکن ژاپنی وارد مذاکره شده اند و احتمال دارد او را جذب کنند. یوما سوزوکی وینگر 23 ساله ژاپنی که سابقه بازی در کاشیما آنتلرز ژاپن را دارد و سال گذشته همراه با این تیم برای دیدار با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز به ایران سفر کرد، بازیکنی است که سایت بلژیکی اعلام کرده مورد نظر مسئولان تراکتور است.

سوزوکی البته چند ماهی است از کاشیما آنتلرز راهی سنت ترویدن بلژیک شده و در ترکیب این تیم 5 گل هم به ثمررسانده است. سایت بلژیکی در خصوص پیشنهاد تراکتور به او نوشته است: «باشگاه تراکتور ایران در حال برنامه‌ریزی برای ارائه پیشنهادی 5 میلیون یورویی به این مهاجم ژاپنی است. تا به امروز هنوز پیشنهاد رسمی به این بازیکن داده نشده؛ البته به نظر نمی‌رسد سوزوکی 23 ساله قصدی برای ترک سنت‌ترویدن آن هم درست چند ماه پس از پیوستنش به این تیم داشته باشد.»

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می دهد و آیا مسئولان تراکتور اقدامی برای جذب سوزوکی خواهند کرد یا خیر.

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *