شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۶

احتمال سکونت یک میلیون نفر در مریخ

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 715669
به گزارش جهان نيوز، آرمان نوشت: بنیانگذار اسپیس ایکس اظهار کرده است احتمالا تا 30 سال دیگر یک میلیون نفر قادر به سکونت در سیاره مریخ خواهند بود. ایلان ماسک، بنیانگذار اسپیس ایکس اخیرا با انتشار پیام‌هایی در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرده است یک میلیون انسان تا سال 2050 قادر به زندگی در سیاره سرخ خواهند بود. یکی از طرفداران ایلان ماسک چندی پیش از وی در توئیتر پرسیده است که چند ماموریت پرتاب خواهد شد تا بتوان به این نتیجه رسید که انسان می‌تواند در مریخ سکونت کند. این در حالی است که او نیز اعلام کرده است احتمالا 666 ماموریت انجام خواهد شد به گونه‌ای که در هر روز 2 پرواز انجام خواهد شد. ایلان ماسک در ادامه با اعلام این خبر گفته است که البته هدف ما انجام سه پرواز در روز است تا بتوانیم در نهایت 1000 پرواز در سال انجام دهیم. بر این اساس در هر پرواز هم 100 تن کالا و فرد بین زمین و مریخ جابه‌جا می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اخذ ویزا و اقامت مریخ با خرید ملک در مریخ فرهم شد .
Bulgaria
آمریکا اونجا رو هم اشغال میکنه
Iran, Islamic Republic of
اول سفر به کره ی ماه انجام شود، مریخ پیشکش
منظور زندگی کردن نیست یک سفر رفت و برگشت و ثبت آن در تاریخ جهان
Iran, Islamic Republic of
....
United States
......
Iran, Islamic Republic of
غربی ها، به ویژه آمریکایی ها دروغگویان قهاری هستند. آنها مدعی هستند که با فناوری های 50 سال پیش 5 بار به کره ماه سفر کرده اند و برگشته اند!! اما حالا که فناوری اینهمه پیشرفت داشته است، حاضر نیستند همان کارهای 50 سال پیش را تکرار کنند!!