جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش قاطع بهاروند علیه تصمیم AFC

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 715565
سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به سلب میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به‌هیچ عنوان در کشور ثالث میزبانی نمی کنیم.
واکنش قاطع بهاروند علیه تصمیم AFC
به گزارش جهان نيوز، حیدر بهاروند اظهار داشت: میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا حق فوتبال ایران است و در کشور دیگری به میدان‌نمی‌رویم و تبعات تصمیم خود را می‌پذیریم.

وی افزود: انصراف باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا قطعی است. ما از این مساله متضرر نمی‌شویم، چراکه حمایت مردم و هواداران را داریم. این کنفدراسیون فوتبال آسیا است که هواداران پرشور ایران را از دست می‌دهد.
سرپرست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اگر این مساله را قبول کنیم، بازهم در آینده تصمیمات بدتری بر علیه ما گرفته می‌شود. این تصمیم مربوط به کمیته مسابقات afc است و باید در هیات اجرایی تصمیم نهایی گرفته شود.

وی گفت: همه یکصدا هستیم تا برابر این رای عجیب ایستاده و حق میزبانی را بگیریم و پای تصمیمات خودمان ایستاده‌ایم.

بهاروند تصریح کرد: با مسوولان ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها جلسه داشته‌ایم و عواقب تصمیم خود را می‌پذیریم و می‌دانیم که محرومیت و جریمه مالی خواهد داشت.
سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: یکبار مقابل تصمیمی که کنفدراسیون برای بازی نمایندگان ایران مقابل عربستان اتخاذ کرد، مقاومت نکردیم و این‌بار اجازه نمی دهیم که حق ما را بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که این تصمیم می‌تواند در خصوص تیم ملی هم اجرا شود؟ توضیح داد: ربطی به تیم ملی ندارد و در مورد مقدماتی جام جهانی، فیفا تصمیم‌گیری می‌کند.

بهاروند اظهار داشت: وزیر ورزش نیز در نامه‌ای به «شیخ سلمان» اعلام کرد که اگر تصمیم نهایی شود، تیم‌های ایرانی شرکت نخواهند کرد. «مهدی تاج» نیز در این خصوص به ما کمک می‌کند.

وی گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص ضرر می‌کند و حامیان مالی متعدد و تماشاگران ایرانی را از دست می‌دهد.

این مقام مسوول گفت: در نامه اعلام کردیم که در عربستان جنگ است، اما آنها میزبانی می کنند. این نشان می دهد که تصمیمات ورزشی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خب بازي نكنيد ....