جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور:

پلیس تا پایان سال در ۲۹ گمرک مستقر خواهد شد

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 714470
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: پلیس گمرک تا کنون در ۱۳ نقطه کشور فعال است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال در ۲۹ گمرک مستقر شود.
پلیس تا پایان سال در ۲۹ گمرک مستقر خواهد شد
به گزارش جهان نيوز، سردار ایوب سلیمانی در حاشیه بازدید از بندر شهید رجایی در جمع خبرنگاران هدف پلیس امنیت اقتصادی را مبارزه با جرایم اقتصادی و تسهیل فعالیت‌های اقتصادی دانست و اظهار داشت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری، در شرایط جنگ اقتصادی، فعالان اقتصادی در خط مقدم جنگ قرار دارند و باید از آنها حمایت شود.

وی عنوان کرد: پلیس گمرک با هدف اشراف بر فرایند کار در مبادی رسمی ورود کالا (هر جنسی اعم از مجاز و غیرمجاز) به کشور تشکیل شد تا در نهایت بتواند از ورود کالای غیر مجاز جلوگیری کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: در ۹ ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷۰۰ درصدی در کشفیات و مبارزه با جرایم اقتصادی کشور تجربه شده است.

سردار سلیمانی نوع و میزان فعالیت در مبادی رسمی را یکی از بخش‌های مرتبط با مبارزه با جرایم اقتصادی دانست و ابراز داشت: پلیس گمرک تا کنون در ۱۳ گمرک کشور فعال شده است و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال در ۲۹ گمرک کشور مستقر شود تا از ورود کالاهای غیر مجاز جلوگیری می‌شود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *