چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

ارشد بدون کنکور

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 713976

پیرو آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور پذیرش دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه های آزاد - سراسری - غیرانتفاعی و پیام نور کلید خورد.
به اطلاع کلیه دانشجویان می رسانیم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد در هر سال یکبار برای ورودی مهر ماه انجام می گیرد شایان ذکر است دانشگاه های پذیرنده ارشد بدون کنکور دارای شرایط متفاوتی می باشند.

رشته های ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد حدودا 100 کد رشته - رشته های ارشد بدون کنکور پیام نور 110 کد رشته و دانشگاه پیام نور نیز حداقل 100 کد رشته ارائه می شود جهت اطلاع دقیق از کد رشته های انتخابی با شماره های زیر تماس بگیرید.

 
جهت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد - سراسری و پیام نور - ارشد بدون آزمون غیر انتفاعی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید
9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل
 
نحوه پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی 98

نحوه پذیرش د رهر یک از مقاطع تحصیلی وهمچنین نوع ثبت نام و شرایط آن با تئوجه به دفترچه راهنمای ثبت نام که در زمان مقرر منتشر می گردد ، تعیین می شود و به همین دلیل آنچه ما در ادامه برای ما اراده خواهیم نموئد، تماما مستند بوده و با توجه به پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد 98 امکان پذیر شده است. به همین دلیل برای استفاده از همانند سایر دانشگاههای دیگر ، شرایط ثبت نام در دانشگاه ه های غیر انتفاعی به صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی می باشد. به هیمن دلیل آن دسته از داوطلبانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی می باشندفامکان ثبت نام و انتخاب رشته را خواهندداشت. بنابراین مظالعه دقی دفترچه ثبت نام کنکور ارشد برای تمامی داوطلبان قبل از انجام ثبت نام الزاکی می باشد. زیرا مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام با توجه به ذکر تمامی موارد اظاعات ق درصورت هر گونه خطا مسئولیت آن متوجه خص داوزلبا می باشد.

پذیرش در برخی از رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی 98 به صورت نیمه متمرکز خواهد بود و به هیمن دلیل پس از ثبت نام داوطلبان دعوت به مصاحبه خواهند شد. این مصاحبه موجب می شود ا داوطلبان به صورت نیمه متمرکز و در بهمن ماه پذیرفته شوند و همچنین این دسته از داوطلبان ممکن است چند براربر ظرفیت برای مصاحبه دعوت شوند. بنابراین دعوت به مصاحبه شما به صورت قطعی نخواهد بود.
 
 
کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی دانشگاه ایوانکی
 
کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی دانشگاه ایوان کی

همانطور که می دایند دانشگاه های مختلفی اقدام به ثبت نام بدون کنکور ارشد می نمایند که از جمله این دانشکاه ها می توان به دانشگاه غیر انتفاعی ایوانکی اشاره نمود . از جمله تسهیلات و شرایطی که برای داوطلبان در نظر دارند می توان به صورت تیتیر وار در موراد زیر اشاره نمود. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که هر سک از دانشگاه ها با توجه به شرایط تعیین شده خود اقدام به پذیرش داوطلبان و پذیرفته شدگان می نمایند.
 
  • ●-1 به پذيرفتهشدگان نهايي كه رتبه آزمون آنها تك رقمي باشد تا سقف 25 درصد تخفيف شهريه تعلق خواهد گرفت
    ●دانشجويان در هر ترم از مزاياي وام شهريه در چارچوب سهم تخصيصي از صندوق رفاه دانشجويان برخوردار خواهند شد.

    ●-كليه دانشجويان در طول تحصيل تحت پوشش بيمه حوادث قرار خواهند گرفت

    ●به تمامي افراد شاغل در نيروهاي مسلح و فرزندان ايشان تا سقف 20 درصد تخفيف شهريه تعلق مي گيرد

    ●به افراد شاغل در وزارت ورزش و جوانان و فرزندان آنان كه در رشتههاي تربيت بدني اين دانشگاه مشغول به تحصيل ميشوند تا سقف 15 درصد تخفيف شهريه تعلق ميگيرد.

    ●دانشجويان با نسبت فاميلي درجه يك(برادري،خواهري، همسري،فرزندي) مادامي كه به طور همزمان در اين دانشگاه به تحصيل مشغول باشند، به هر كدام تا سقف 25 درصد تخفيف شهريه تعلق خواهد گرفت.

    ●دانشجوياني كه در دو مقطع متوالي در اين دانشگاه تحصيل نمايند از 10 درصد تخفيف شهريه برخوردار ميگردند

    ●دانشجويان هر روز از وعده غذايي گرم(ناهار) در سالن غذاخوري مجهز بهرهمند ميگردند

    ●دانشگاه در 50 كيلومتري سه راه افسريه تهران قرار گرفته و با هماهنگي شركتهاي معتبر، سرويس اياب و ذهاب از عمده ميادين اصلي تهران و شهرهاي مسير برقرار مي باشد.

    ●دانشجويان از كتابخانه ديجيتال، كارت سلامت، سايتهاي مجهز رايانهاي و سيستم اطلاعات آموزشي مبتني بر وب، بهره مند ميگردند

    ●دانشجويان از اينترنت رايگان و دسترسي به منابع و پايگاه هاي اطلاعات علمي معتبر دنيا بهره مند ميگردند.
 
کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی دانشگاه باقر العلوم قم
  • ●دانشگاه هيچگونه تعهدي نسبت به تأمين خوابگاه دانشجويان ندارد

    ●داوطلبان بايستي از طلاب رسمي حوزههاي علميه باشند و از لحاظ وضعيت تحصيلي، يكي از شرايط مشروحه زير را دارا باشند و بايستي داراي يكي از شرايط ذيل باشند : داشتن مدرك علمي سطح ، حوزههاي علميه و يا اشتغال به تحصيل در سال آخر مقطع سطح 2 كه تا تاريخ فارغ التحصيل ميشوند .

    ●داشتن مدرك كارشناسي مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به همراه گواهي پايه 7 حوزههاي علميه (ويژه داوطلب مرد

    ●داشتن مدرك كارشناسي مورد تاييد وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري به همراه گواهي گذراندن تعداد 120 واحد درسي حوزوي(ويژه داوطلب زن).

    ●تحصيل براي طلاب واجد شرايط رايگان است واز آنان شهريه دريافت نميگردد

    ●سپردن تعهد رسمي به دانشگاه مبني بر انجام خدمت به ميزان دو برابر مدت تحصيل در صورت درخواست دانشگاه
 
کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی دانش البرز
  • ●دانشگاه تعهدي در خصوص تامين خوابگاه ندارد

    ●داراي 15 سال سابقه درخشان در حوزه آموزش عالي

    ●اراي كادر هيات علمي و اجرايي مجرب و متخصص و بهره مندي از همكاري اساتيد دانشگاه هاي سطح تهران

    ●نزديكترين دانشگاه غيردولتي-غيرانتفاعي به تهران و كرج

    ●فاصله 10 كيلومتري با ايستگاه متروي هشتگرد (در صورت افتتاح خط متروي هشتگرد در هفته دولت، رفت و آمد دانشجويان بسيار تسهيل خواهد شد.).

    ●داراي فضاي آموزشي بسيار مناسب

    ●بهرهمندي از سايتها، كارگاهها، آتليهها و آزمايشگاههاي متنوع

    ●امكانات رفاهي مناسب مانند غذاي گرم و سرويس اياب و ذهاب

    ●اختصاص وام صندوق رفاه دانشجويان به متقاضيان

    ●تقسيط شهريه در همه نيمسالهاي تحصيلي

    ●تخفيف شهريه براي دانشجويان ممتاز و دانشجويان تحت پوشش كميته امداد امام خميني(ره).
 
کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی سوره تهران
  • ●پذيرفته شدگان به تناسب رشته تحصيلي دوره كارشناسي و به تشخيص گروه آموزشي مربوطه موظف به گذراندن واحدهاي پيش نياز خواهند بود

    ●دانشگاه هيچگونه تعهدي در قبال تامين خوابگاه ندارد. 3- كليه هزينههاي مواد مصرفي كارگاهي و اردوهاي علمي و پاياننامههاي تحصيلي به عهده دانشجو ميباشد

    ●كليه هزينههاي مواد مصرفي كارگاهي و اردوهاي علمي و پاياننامههاي تحصيلي به عهده دانشجو ميباشد

    ●پذيرفتهشدگان در راستاي اعتلاي هنر ديني ملزم به پژوهش در عرصه هنر متعهد و منطبق با اهداف سازمان تبليغات اسلامي خواهند بود

    ●از دانشجويان در صورت انصراف يا انتقال به ساير دانشگاهها برابر مصوبات هيات امناء دانشگاه و ضوابط و آيين نامه هاي ابلاغي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري شهريه دريافت خواهد شد.

    ●با توجه به اينكه موسس اين دانشگاه سازمان تبليغات اسلامي است رعايت ارزشها و شيونات اسلامي در طول دوره تحصيل كاملاٌ ضروري است.
 
کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی شیخ بهایی اصفهان
  • ●پانسيون خودگردان براي دانشجويان دختر شهرستاني درحد محدود و با پرداخت هزينه مربوط امكانپذير است. همچنين براي ساير دانشجويان، ستاد اسكان دانشگاه همكاري لازم را براي تأمين مسكن در سطح شهر بهارستان انجام ميدهد.

    ●رعايت شئونات اسلامي و پوشش مناسب طبق ضوابط تعيينشده براي كليه دانشجويان الزامي است.

    ●دانشجو موظف است كليه مقررات و آيين نامه هاي مصوب وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و دانشگاه را رعايت نمايد

    ●دانشجويان از مزاياي بيمه دانشجويي برخوردار خواهند بود

    ●دانشجويان براي پرداخت شهريه مي توانند از وام دانشجويي صندوق رفاه وزارت علوم، تحقيقات و فناوري (درصورت تأمين بودجه از طرف صندوق رفاه) استفاده نمايند.

    ●درصورت انصراف، دانشجو موظف است خسارت وارده ب ه دانشگاه را مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقيقات و فناوري پرداخت نمايد.

    ●استفاده از امكانات رفاهي خودگردان از قبيل استفاده از سلف سرويس(براي ناهار) با پرداخت هزينه يارانهاي مربوطه ميسر است
 
ارشد بدون آزمون غیر انتفاعی
 

 ارشد بدون آزمون غیر انتفاعی

برای ثبت نام ارشد بدون آزمون غیر انتفاعی می توانید هر یکاز دانشگاه هایی که مایل باسید را انتخاب نمایید. این دانشگاه خوشبختانه در دو ترم مهر و ترم بهمن داوطلبانر اپذیر شم ینمایند. هر یک از این داوطلبان یم توانند در صورت دارا بودن شرایط نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. انتخاب رشته و همچنین ثبت نام نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی و همچنین شرایط ارشد بدون آزمون غیر انتفاعی ب مشاوران ایران تحصیلدر ارتباط باشیدو مشاوران ایران تحصیل در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان اراده می نمایند. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.
 
مطالب مرتبط :
نتایج کنکور ارشد 99
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *