دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۸

آمادگی«مقتدی صدر» برای اخراج «اشغالگر» از عراق

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب: 712955
رهبر جریان صدر عراق از آمادگی خود برای اخراج «اشغالگر» از این کشور به روش‌های قانونی خبر داد و گفت که پیش‌تر درباره سرانجام کشیده شدن عراق به درگیری‌ها و کشمکش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی هشدار داده بودیم.
آمادگی«مقتدی صدر» برای اخراج «اشغالگر» از عراق
به گزارش جهان نيوز، «سید مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر عراق دوشنبه‌شب بر آمادگی خود برای اخراج «اشغالگران» از روش‌های سیاسی و قانونی تأکید کرد.

 الصدر در صفحه توئیتر خود نوشت: «پیش‌تر درباره سرانجام کشانده شدن عراق به کشمکش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی هشدار داده بودیم و گفتیم که عراق و ملت آن دیگر تحمل چنین رفتارهای احمقانه را ندارد».

به گزارش السومریه نیوز، وی افزود: «امروز من آماده اخراج اشغالگر از راه‌های دیپلماتیک و قانونی هستیم، پس آیا کسی است که ما را یاری کند؟».

رهبر جریان صدر عراق گفت: «هر چه زودتر به وحدت صفوف روی بیاورید و باید از رفتارهای  غیرمسئولانه برخی گروه‌های نظامی دوری کنیم و زمام امور فقط در دست نیروهای امنیتی باشد».

سید مقتدی الصدر گفت: «اگر ما با هم متحد بودیم و آن پیمان ننگین و خوارکننده  را منعقد نمی‌کردیم، آنچه اکنون رخ داد، اتفاق نمی‌افتاد».

وی تصریح کرد: «اشغالگران به رهبری احمق (ترامپ) از فساد فراگیر در کشور و شکاف عمیق بین مسئولین و مردم سوء استفاده کردند، بنابرین همگی باید از طمع به قدرت، به خاطر رفاه و کرامت مردم چشم پوشی کنیم، وگرنه پشیمان خواهیم شد».

الصدر در پایان تاکید کرد که «ما اجازه نخواهیم داد تا عراق به کانون تسویه حساب‌های سیاسی و نظامی تبدیل شود، بلکه ما خواهان عراقی قوی و مستقل هستیم».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
1 - آمریکا حامی اصلی تروریسم است سازمان ملل متحد هم با حامی اصلی تروریسم همکاری می کند.
2 - آمریکا حامی اصلی تروریسم است شورای امنیت سازمان ملل متحد هم با حامی اصلی تروریسم همکاری می کند.
3 - آمریکا حامی اصلی تروریسم است شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد هم با حامی اصلی تروریسم همکاری می کند.
United States
وزارت خارجه آلمان جنایتکار شماره یک اگر نگران ثبات منطقه منطقه بود مقابل جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان و متحدانش درمنطقه خاورمیانه و یمن سکون نمی کرد.
وزارت خارجه آلمان جنایتکار شماره یک ازتجاوز آمریکا حمایت می کند.
وزارت خارجه آلمان جنایتکار شماره یک دیگر نمی تواند جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش درمنطقه خاورمیانه وعراق سرپوش بگذارد.
United States
رزمنده ایرانی: به مقابله با اقدامات آمریکا در سوریه، عراق و منطقه ادامه می‌دهیم
Romania
منابع الحشد الشعبی نیز اعلام کردند که در این حمله هوایی، دست‌کم ۲۸ نفر از نیروهای الحشد الشعبی از جمله یکی از فرماندهان آن و دو معاون وی و معاون منابع فرمانده تیپ ۴۵ شهید و ۵۱ نفر دیگر مجروح شدند
ممد
United States
مقتدی تا حالا رفیشان بود.... چی شد؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
تو هم عين دلواپس هاى خودمون ....
Iran, Islamic Republic of
باید همه نیروهای امریکایی از عراق خارج شوند
باید هرچه زودتر قانونی برای اخراج همه نیرو‌های امریکایی از عراق و توقف همکاری‌های دولت عراق با اشغالگران امریکایی تصویب شود.
Iran, Islamic Republic of
جناب مقتدا صدر بهتره شما پاسخ گوی لشگر کشی به بغداد باشی
این در گیری ها نتیجه عدم تمکین شما به قانون است