دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۵
۱۷

ماجرای عکس پرچم آمریکا در رژه پلیس چه بود؟

چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب: 712407
دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین در رژه امروز با حرکتی نمایشی، غلبه ایران بر استکبار جهانی و از هم پاشیدن پرچم آمریکا، انگلیس و ستاره داوود را به تصویر کشیدند.
ماجرای عکس پرچم آمریکا در رژه پلیس چه بود؟
به گزارش جهان نيوز، چهل و دومین دوره دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین صبح امروز با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا و جمعی دیگر از روسا و فرماندهان برگزار شد.

در این مراسم دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با انجام حرکات نمایشی، ورزشی و رزمی آخرین توانمندی خود را به نمایش گذاشتند. یکی از حرکات نمایشی که در مراسم رژه امروز صبح خبرساز شد نمایشی بود که دانشجویان با پرچم آمریکا، انگلیس و ستاره داوود که نشان از رژیم صهیونیستی  است به مرحله اجرا گذاشتند.

در نمایش دانشجویان در وسط تصویر نقشه ایران وجود دارد و در طرفین پرچم انگلیس، پرچم آمریکا و ستاره داوود است.

در ادامه دانشجویان با فلش هایی حرکت نمادهای استکبار را به سمت ایران به تصویر می کشند. دانشجویان در تلاشند این تصویر را به مخاطب منتقل کنند که استکبار در حال حمله و گسترش به سمت ایران است اما وقتی به جداره کشور ایران می‌رسند با مقاومت موجود در ایران مواجه شده و از حرکت باز می مانند؛ در ادامه نیز عقب‌گرد، برگشت و از هم متلاشی شدن پرچم های استکبار جهانی را به نمایش می گذارند.



در ادامه دانشجویان گسترش نقشه ایران را نشان می دهند که در اصل نمایشی از گسترش فرهنگ مقاومت ایران به سایر کشورهای خاورمیانه و رواج استقلال و آزادی است؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که با مقاومت می توانیم بر استکبار غلبه کنیم.

در واقع دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین تلاش داشتند با این نمایش فرمایش فرمانده کل قوا در باره مقاومت و غلبه بر استکبار جهانی را به نمایش بگذارند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ویدئوی این رژه رو برامون بزارین لطفا
Iran, Islamic Republic of
ویدئو نمیخواد....
Iran, Islamic Republic of
می خواد
Romania
نهایت بدسلیقگی تو این طرح مشهوده، گرفتن پرچم امریکا و انگلیس روی سر سربازان ایران اسلامی قبیح تر از آن هست که با هر توجیهی صورت بگیره، متاسفم
Iran, Islamic Republic of
کلا این رژه ها کم کم جنبه نمایشی آن خیلی به اقتدارش داره می چربه !!واین خوب نیست ...
United Arab Emirates
انتقاد رزمنده ایرانی از بی تفاوتی سازمان ملل در قبال رفتار غیرقانونی آمریکا با مردم افغانستان، سوریه، عراق، لیبی، یمن و منطقه شرم آوراست
رزمنده ایرانی از رفتار غیرقانونی دولت آمریکا با مردم منطقه خاورمیانه و بی تفاوتی دبیرکل سازمان ملل متحد در قبال این رفتارها انتقاد کرد.
Iran, Islamic Republic of
فعلاً که آمریکا مردم خودمون رو هم له کرده .....
United Arab Emirates
آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی
شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه و شلیک یک موشک به شهرک عسقلان هنگام حضور نتانیاهو در این شهر خبر داد.
United Arab Emirates
آمریکا برای ایران از داعش خطرناک‌تر است.! .
United Arab Emirates
رواج خودکشی در میان رنگین‌پوستان آمریکایی
نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد خودکشی دومین عامل مرگ و میر در میان جوانان سیاه پوست در آمریکا به شمار می‌آید که به نسبت سایر گروه‌های نژادی و اقلیت با سرعت…
United Arab Emirates
کارشناس صهیونیست: تهدیدات نفتالی بنت علیه ایرانی‌ها تأسف‌بار است
‏یک کارشناس صهیونیست با بیان اینکه تهدیدات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران ‏بی‌مورد است، تأکید کرد تل‌آویو در سوریه متحمل شکست راهبردی شد.
United Arab Emirates
رشوه واشنگتن به آنکارا برای ماندن در ترکیه
Iran, Islamic Republic of
اول باید ویدیوش می گذاشین بعد توضیح میدادین
United States
اول پرچم ها را بر دست به نمایش می گذارند و همه دنیا می بینند ولی در کانالهای خاص فیلم بقیه رژه حذف می شود و معلوم نمیشود که مقصود چه بوده است و شما مجبورید که توضیح بدهید...
Iran, Islamic Republic of
....
محمد مهیار
Iran, Islamic Republic of
سلام
جهت به نمایش گذاشتن غلبه ایران بر آمریکا و اسرائیل میبایست پرچم ایندو خبیث زیر پای سربازان ایران قراربگیرد ، نه بر فراز سر آنها

این نمایش بنوعی معنای استعمار سربازان ایران را به اذهان تداعی میکند
Iran, Islamic Republic of
چیزی نبود