چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱
۱۶

عضو شورای شهر: یک هفته تهران را تعطیل کنید

يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 711985
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر یک هفته به دلیل آلودگی هوا تهران تعطیل شود مشکلی ایجاد نمی‌شود، گفت: اعلام به موقع تعطیلی سبب خروج مردم از شهر و بهبود هوای پایتخت می‌شود.
عضو شورای شهر: یک هفته تهران را تعطیل کنید
به گزارش جهان نيوز، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در تذکری که در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه این شورا مطرح کرد، اظهار داشت: آلودگی هوا معضلی است که باید برای آن راهکاری پیش‌رو داشته باشیم، 17 دستگاه در این زمینه و مقابله با معضل آلودگی نقش دارند ولی نشان داده‌ایم که هیچ کدام از ما 17 دستگاه نتوانسته‌ایم موفق عمل کنیم و این موضوع غیرقابل انکار است.

وی افزود: شهرداری با طرح ناموفق ترافیکی نتوانسته در مقابله با آلودگی بایستد و دستگاه‌های دیگر نیز مشکلاتی مشابه را مطرح کرده‌اند و به نظر بهتر است زمانی که نمی‌توانیم حرف بزنیم حداقل آن را بیان نکنیم.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: زمان‌هایی باید تلاش کنیم که جهت مقابله با آلودگی هوا مسکن‌هایی به جامعه تزریق داشته باشیم، اینکه در دولت احمدی‌نژاد به بهانه آلودگی هوا شهر را چندین روز مداوم تعطیل می‌کردند اقدامی افراطی بود ولی در دولت روحانی در این زمینه تفریط می‌شود.

نظری گفت: روز گذشته مطرح شد که همه مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تعطیل هستند ولی بعداً هر یک از دانشگاه‌های ‌آزاد و وزارت علوم اعلام کردند که دانشگاه‌ها دایر است و این موضوع سبب شد که تردد خودروها در طول روز افزایش یابد و شاخص آلودگی مدام بیشتر شود و به مرز ناسالم برای همه گروه‌ها برسد.

وی با بیان اینکه اگر یک هفته هم به دلیل آلودگی تعطیلی اعلام شود مشکلی رخ نمی‌دهد گفت: اگر از قبل تعطیلی‌ها را اعلام کنند خانواده‌ها می‌توانند از شهر خارج شوند و شاید مقداری هوای پایتخت بهبود یابد. 

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ادارات را چرا تعطيل نمي كنيد تا يك نفسي مردم بكشند
Iran, Islamic Republic of
یا افراط یا تفریط

Iran, Islamic Republic of
اوج فرهنگ ملی!
بیننده
Iran, Islamic Republic of
ممنون از شما که با صداقت می گویی مدیریت کار شما نیست! حداقل به اهلش بسپرید.
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
سیل جنوب وزلزله وشکست برجام و گرانی یک شبه بنزین وبی خبری رییس جمهور وشلوغی مترو. مریضی خانواده اصلاح طلبا همه تقصیر احمدی نژاده
Iran, Islamic Republic of
می فرمایند در دولت احمدی نژاد به بهانه آلودگی چند روز تهران تعطیل می شد؟؟؟؟؟!!!!!! جل الخالق اولا دولت تعطیل نمی کرد و مثل الان استانداری تعطیل می کرد در ثانی چرا می گویید به بهانه آلودگی مگر هوا آلوده نبوده است که می خواهید تخطئه کنید؟؟؟ واقعا آلوده بود که تعطیل می شد و درست هم بود نه مثل الان که اصلا تنها چیزی که مطرح نیست مردم هستند و سلامتی آنها!!
Iran, Islamic Republic of
.....
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
جالبه همین تعطیلی شهر در زمان احمدی نژاد بده و افراطه ولی اگر خودشون انجام بدن خوبه و مشکل خاصی پیش نمیاد! آخه پروفسور گیرم تا آخر هفته هم کل تهران رو تعطیل کردین(که البته با این مدیریتتون کل مملکت رو تعطیل کردین) هفته های بعد رو چکار میکنین؟ لابد دسته جمعی تو شورای شهر به همراه شهردار دعا میکنین که باد یا بارون بیاد!! واقعا خداقوت...
Iran, Islamic Republic of
کلا در تعطیلاتید
پول دارید بروید تفریح
Germany
....
ممد
United States
به جای پاک کردن صورت مسئله و یا راه حلهای کوتاه مدت باید زیرساختهای حمل و نقل و سوخت پاک مهیا شود.
Iran, Islamic Republic of
بیچاره دانشجوها که ظاهرا جونشون مهم نیست!!
Iran, Islamic Republic of
راست میگه بنده خدا! تابتونه بره روستاشون سر بزنه!×
Iran, Islamic Republic of
کو برنامه جامعتان برای کاهش آلودگی
کو گزارش میزان پیشرفت و یا پسرفت
کو گزارش عملکرد دستگاهها برای آلودگی
کو ابتکار و خلاقیت در کاهش آلودگی
کو یکپارچه کردن و متمرکز کردن تصمیم گیری
باز هم مقایسه با دو دولت قبل!
باز هم برگشت به عقب!
باز هم سیاسی بازی!
خسته شدیم از دست شما بی هنر های پر حرف
Iran, Islamic Republic of
موندم احمدی نژاد با اینا چکار کرد که اینقدر کینه اونو بدل دارن
بعد 6 سال با به احمدی نژاد گیر میدن و کم کاری خودشونو گردن احمدی نژاد میندازن
کی زمان شهرداری احمدی نژاد تهران چند روز چند روز تعطیل شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وحید
Iran, Islamic Republic of
بابا تو رو خدا قضیه رو به احمدی نژاد و روحانی و اصلاح طلب و اصولگرا ربط ندهید که وضعیت خیلی افتضاحه . تنها راهکار الان فقط تعطیلی یک هفته ایی تهرانه