جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱۰

پرویز پرستویی هم از ایران می‌رود؟

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 711816
پرویز پرستویی در برنامه این هفته «کافه آپارات» با اجرای فریدون جیرانی، تاکید کرد اگر بهترین امکانات را هم در خارج از کشور به او بدهند، نمی‌تواند ایران را ترک کند.
پرویز پرستویی هم از ایران می‌رود؟
به گزارش جهان نيوز، فریدون جیرانی در قسمت نهم برنامه «کافه آپارات» که سه شنبه (۲۶آذر) پخش شد، به بهانه اکران فیلم سینمایی «مطرب»، از پرویز پرستویی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون میزبانی کرد.

پس از مهاجرت تعداد زیادی از هنرپیشه‌ها و مجریان ایرانی به دیگر کشورها، فریدون جیرانی در برنامه «کافه آپارات» به بررسی این موضوع پرداخت و دلیل مهاجرت نکردن پرویز پرستویی را از او جویا شد. پرستویی درباره علت مهاجرت نکردنش گفت: «منِ پرویز پرستویی، اگر بهترین امکانات را هم در خارج از کشور به من بدهند، نمی‌توانم بروم، بلد نیستم، دغدغه‌ام رفتن نیست. اینجا را با تمام سختی‌هایش با تمام مشکلاتش دوست دارم، نمی‌گویم اینجا همه چیز بر وفق مراد است، اما با تمام کم و کاستی‌ها و با تمام چیز‌هایی که مشاهده می‌کنیم، باز هم من نمی‌توانم اینجا را ترک کنم.»

او در ادامه گفت: «من مانند این پیرمرد‌هایی می‌مانم که روز‌های جمعه صبح زود بیدار می‌شوند و سرکوچه می‌نشینند و به همه گیر می‌دهند. خارج رفتن من همان حکم را دارد. از ایران رفتن من همان یک هفته اول که بدانم آنجا کجاست، چگونه است، چه چیز دارد، چه چیز ندارد، جذاب است. چون به هرحال یک تجربه است، اما بعد از آن واقعا برای من جذابیتی ندارد. بدون هرگونه شعار، من متعلق به اینجا هستم.»

این برنامه به تهیه‌کنندگی عمار سبحانی و سردبیری و اجرا فریدون جیرانی روز‌های سه‌شنبه ساعت ۲۲ از آپارات پخش می‌شود.

منبع:خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر برود تحریم ها زیاد میشود یا کم؟
اسد پور
Iran, Islamic Republic of
خیلی از ایرانیها هستندکه حاضر نیستند خاک ایران را با هیچ جای دنیا عوض کنند برای خودم پیش امد که بنا بر دلایلی25 سال پیش رفتم اطریش وین با توجه به پیشنهاد خیلی خوب نتوانستم بمانم زنده باد وطنم ایران
Iran, Islamic Republic of
از همون اطریش نوشتنت معلومه که به کشور لطف کردی برگشتی
ب2
Iran, Islamic Republic of
چون می داند در خارج از کشور برای امثال وی امکاناتی نیست تعارف می کند به چیزی که نیست.
Iran, Islamic Republic of
نه بابا باش یه چندتا فیلم درپیتی دیگه هم بازی کن.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
چه اهميتي دارد اين حرفها ......
Iran, Islamic Republic of
ترو خدا نرو!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
با عرض معذرت پرستو را در خارج میخواهند چکار ؟ ...
ممد
Canada
....
Bulgaria
دکترمورتون مظاهری از شبکه دیدار حدود هشتاد سال سن دارد خودش میگفت بالای پنجاه ساله درآمریکا هستم ورفت وآمد ایران دارم اما بهترین کشور برای زندگی ایران است.درود برایران بزرگ عزیز