جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

برای رزرو هتل در دبی به چه نکته هایی باید توجه کرد

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 711557
به گزارش جهان نيوز، دبی یکی از پیشرفته‌ترین شهر‌های جهان است که سرعت رشد تکنولوژی و تفریحات در آن به قدری است که تبدیل به شهری از آینده در خاورمیانه شده است. این شهر سالانه تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان را به خود جذب می‌کند و فرودگاه آن یکی از پر رفت و آمدترین فرودگاه‌های جهان محسوب می‌شود. طبیعی است که برای اسکان این همه مسافر به تعداد زیادی هتل نیاز باشد. هتل‌های دبی به طور کلی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و گرفتن حتی یک ستاره برای هر هتلی مشکل است، پس برای رزرو هتل های دبی مواردی وجود دارد که مهمتر از توجه به کیفیت خدمات هتل دبی است.
 

قیمت هتل‌های دبی معمولا بسیار بالا است، اما ارزش و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند این بالا بودن قیمت هتل دبی را توجیه می‌کند. به علت تنوع زیاد میان هتل‌ها، معمولا گردشگران کار سختی برای رزرو هتل دبی خود دارند و تنها با رعایت برخی از نکته‌ها می‌توانند بهترین و مناسب‌ترین هتل را برای خود رزرو کنند.

زمان رزرو هتل در دبی
اگر می‌خواهید که از تخفیفات ارائه شده توسط هتل‌های دبی استفاده کرده و هزینه کنسلی کمتری را بپردازید، حداقل چهار ماه پیش از سفر به دبی، هتل خود را رزرو کنید. هتل‌های دبی به علت پرتردد بودن شهر، اکثرا دارای اتاق خوب خالی نیستند و اگر تهیه اتاق را به روزهای آخر موکول کنید، احتمالا اتاق خوبی نصیبتان نخواهد شد و یا اتاق پیدا نخواهید کرد.

هدف شما از سفر به دبی
یکی از مهمترین نکات در رزرو هتل دبی، دانستن هدف اصلی شما از انجام این سفر است. اگر به قصد تفریح سفر کرده‌اید بهتر است مطالعه کنید و هتل‌هایی را انتخاب کنید که امکانات تفریحی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند و یا نزدیک نوار ساحلی قرار گرفته و دارای تفریحات آبی هستند. اگر قصد شما سفر به دبی برای خرید است، هتل‌هایی که نزدیک بازارها و مراکز خرید دبی هستند انتخاب بهتری برای شما خواهد بود. اگر قصد شما از سفر تنها کاری و تجاری است بهتر است برای کاهش هزینه‌ها در هتلی دو یا سه ستاره اقامت کنید.

وسایل نقلیه عمومی و هتل دبی
برای رزرو هتل در دبی، حتما به نزدیکی هتل خود به ایستگاه‌های مترو و اتوبوس و غیره توجه کنید، زیرا هزینه حمل و نقل با تاکسی حتی بر اساس تاکسی متر بسیار گران است.

تعداد ستاره‌های هتل دبی
قیمت هتل‌های دبی با افزایش یا کاهش یک ستاره گاهی تا چند صد دلار بالا و پایین می‌رود، اما خدمات این هتل‌ها در این تغییر تعداد ستاره‌ها همچنان با کیفیت باقی می‌ماند، گرفتن حتی یک ستاره در شهر دبی، بسیار مشکل است و هتل‌های دو، سه و چهار ستاره، گاهی خدماتی برابر با هتل‌های پنج ستاره در بعضی از کشورها را دارند. پس با انتخاب هتلی با ستاره‌های کمتر قیمت هتل دبی خود را کاهش داده و از کیفیت خدمات خوب بهره ببرید.

نظر گردشگران درباره هتل
یکی دیگر از مواردی که حتما باید به آن توجه کنید، خواندن نظرات دیگر مسافرین و گردشگران در مورد هتلی است که می‌خواهید انتخاب کنید. استفاده از تجربه دیگران، می‌تواند نقاط ضعف و یا قدرت یک هتل را به شما نشان دهد. پس قبل از رزرو هتل دبی خود نظرات موجود را مطالعه کرده و پس از سفر، تجربه اقامتی خود را در سایت‌ها برای استفاده دیگران ثبت کنید.
 

همراه داشتن دمپایی!
طبق قوانین دبی، ارائه دمپایی به دلایل بهداشتی به جز در هتل‌های پنج ستاره به بالا ممنوع است، پس حتما در صورت نیاز برای حمام، دمپایی همراه خود ببرید.

غذا و هتل
تهیه کردن غذا در دبی به صورت آماده در رستوران‌ها و هتل‌های دبی بسیار گران تمام خواهد شد، پس برای رزرو هتل دبی به گزینه داشتن صبحانه روی اتاق توجه کنید و سعی کنید پس از اقامت در دبی یا خودتان غذا درست کنید و یا به رستوران‌هایی مثل شاورما که از قیمت به نسبت کمتری از بقیه رستوران‌ها برخوردارند، بروید.

فصل تابستان و رزرو هتل
هر چند دبی به علت شرجی و گرمسیر بودنش در فصل تابستان مقصد خوبی برای مسافرت نیست، اما توجه داشته باشید که همه هتل‌های دبی، بازارها و مراکز تفریحی دبی از دستگاه‌های تهویه مطبوع بسیار خوبی برخوردارند و قیمت هتل‌ها در این فصل شکسته می‌ شود و شما قادر خواهید بود که در هتل بهتری اقامت کنید و یا هزینه کمتری را برای اقامت در هر هتلی بپردازید.

نحوه گذارن وقت شما در سفر
اگر بیشتر وقت خود را در خارج از هتل سپری می‌کنید و اصولا به قصد تفریح و خرید از هتل خارج می‌شوید، رزرو هتلی گران در دبی به منظور داشتن امکانات بیشتر اصلا به صرفه نیست، اما اگر بیشتر زمان را در هتل باقی خواهید ماند، بهتر است هتلی را انتخاب کنید که دارای امکانات بیشتر و بهتری باشد.
 

هزینه توریستی و هتل!
گردشگران دبی با توجه به دو و سه، چهار و پنج ستاره بودن هتل هزینه‌ای معادل 10 درهم، 15 درهم و 20 درهم برای هر شب اقامت در هتل به عنوان هزینه توریستی باید پرداخت کنند. البته گاهی اوقات هزینه هر شب اقامت در برخی از هتل‌های لوکس چندین برابر این مبالغ است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *