جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۶

قيمت تمام‌شده هر ليتر بنزين ۴ تا ۵ هزار تومان

سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 710576
به گزارش جهان نيوز، تسنیم نوشت: رئيس هيات مديره کانون جايگاهداران گفت: قيمت تمام‌شده هر ليتر بنزين براي دولت چهار تا پنج هزار تومان است اما اينکه گفته مي‌شود بنزين در کشور ما خيلي ارزان محاسبه شده يک تحليل اشتباه است، بلکه قيمت بنزين بايد نسبت به سبد درآمدي مردم سنجيده شود.

همايون صالحي، افزود: طبق اطلاعيه شماره 8 شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي مصرف سوخت از 96 تا 98 ميليون ليتر در هشت ماهه اول امسال به 75 ميليون ليتر پس از اجراي طرح سهميه‌بندي رسيده و طبق اطلاعات ميداني به دست آمده از استان‌ها، بيش از 30 درصد در مصرف بنزين معمولي کاهش داشته‌ايم.

او در مورد مصرف بنزين سوپر اظهار کرد: حدود دو سال است که بنزين سوپر به دليل تحريم‌ها کمتر عرضه شده و بيشتر صادر و البته بنزين سوپر در تهران به دليل مسائل سياسي به مقدار بيشتري عرضه مي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سرمایه مملکت از طریق واگذاری بنگاه ها و صنایع دولتی به اسم خصوصی به همفکران دولت واگذار گردید ....
مجید
Iran, Islamic Republic of
ضعف مدیریت باعث افزایش هزینه شده است
Iran, Islamic Republic of
قیمت بنزین برای مردم ایران نسبت به درآمدی که دارند 5 برابر از تمام کشورها گرانتر است
Iran, Islamic Republic of
این کاهش 30 درصدی موقتی است ،....
Iran, Islamic Republic of
چه جوری قیمت را حساب می کنند؟ اگر نفت خام را از خارج وارد می کردند درست بود ولی نفت خامی که مال کشور خودمونه و مال مردمه را به قیمت فروش به خارج حساب می کنند.
علی
Iran, Islamic Republic of
اینطوری که دلار بالا میرود احتمالا تا اول سال جدید به10000هزار تومن برسد