جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۶

احتمال تک‌نرخی شدن بنزین چقدر است؟

سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب: 709825
نماینده پیشین مجلس و استاندار استان گلستان درباره تهیه طرح دوفوریتی نمایندگان برای تک‌نرخی شدن بنزین گفت: اکنون تصمیم نمایندگان مجلس بعید است بتواند نظر مسوولان کشور را تغییر دهد و به این اعتبار ممکن است تلاشی بی حاصل باشد.
احتمال تک‌نرخی شدن بنزین چقدر است؟
به گزارش جهان نيوز، هادی حق‌شناس در رابطه با تصمیم برخی از نمایندگان مجلس درباره تک نرخی کردن بنزین و رساندن آن به قیمت لیتری هزار و ۵۰۰ تومان اظهار داشت: در شرایط فعلی مواضع رهبری و سران سه قوه کاملا مشخص است.

وی افزود: هم رهبری و هم سران سه‌قوه در رابطه با قیمت بنزین و دو نرخی شدن آن نظرات خود را اعلام کردند و در هر حال حاضر بعید به نظر می‌رسد تلاش این عده از نمایندگان مجلس راه به جایی برد.
 

 
استاندار گلستان عنوان کرد: هرگونه تغییر در قیمت بنزین و نوع سهمیه بندی آن می‌تواند عوارض گوناگونی را در پی داشته باشد.

حق‌شناس تصریح کرد: به باور من بهتر است زمان اندکی بگذرد و ضعف‌های تصمیم فعلی مشخص شود و سپس تصمیمات مقتضی اخذ شود. اکنون تصمیم نمایندگان مجلس بعید است بتواند نظر مسئولان کشور را تغییر دهد و به این اعتبار ممکن است تلاشی بی حاصل باشد.

منبع: خبر آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تک نرخی لیتری ۵ هزار!!!
United States
۵۰۰۰
Iran, Islamic Republic of
احتمالش 39 درصد است!
Iran, Islamic Republic of
نظر اکثریت ملت ایران هم همین است
Iran, Islamic Republic of
3000 تومن بشه 100 درصد و 1500 تومن بشه صفردرصد
عباس
Iran, Islamic Republic of
به نظرم من مدتی ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ ادامه داره بعد از چند هفته نرخ ۲۰۰۰ با مثلا سهمیه شخصی ۱۵۰ لیتر و بیشتراز ان تا ۲۵۰ لیتری ۲۰۰۰ و بعد از مدتی تک نرخی ۲۲۲۵۰ تومان خواهد شد
Bulgaria
.....