جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

کار مارک ویلموتس در ایران تمام شد؟

سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 709726
یک سایت بلژیکی از پایان کار مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران بعد از ملاقات مهدی تاج با این مربی خبر داد.
کار مارک ویلموتس در ایران تمام شد؟
به گزارش جهان نيوز، به نظر می‌رسد پایان کار ویلموتس در ایران قطعی است و طرفین به دنبال ساز و کاری مناسب و بدون شکایت از هم برای فسخ قرارداد هستند.
 
سایت «voetbalkrant» بلژیک در این خصوص نوشت: «در ماه‌های اخیر به اندازه کافی درباره مارک ویلموتس و تیم ملی فوتبال ایران گفته و نوشته شده است. اکنون به نظر می‌رسد همه چیز تمام شده است. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران مراسم بهترین‌های فوتبال آسیا در هنگ کنگ را برای ملاقات با مارک ویلموتس ترک کرد.

قرار است قرارداد ویلموتس با فدراسیون ایران با رضایت طرفین فسخ شود و بعد از آن برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایرانی معرفی خواهد شد. مدیر باشگاه پرسپولیس اخیرا اعلام کرده بود که سرمربی این تیم (برانکو ایوانکوویچ) در حال رایزنی با فدراسیون ایران و هدایت تیم ملی این کشور است.»

منبع: خبر ورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا كساني كه اينطوري پول بيت المال را هدر مي‌دند محاكمه نمي‌شوند؟ آخر اين مردك چه فايده اي براي ورزش ايران داشت جز اينكه آوردنش به ايران جيب بعضي ها را پر از دلار كرد؟