جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۱

اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره «ایران اینترنشنال»

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب: 709340
وزارت اطلاعات درباره عوامل وابسته به شبکه ماهواره‌ای ایران اینترنشنال اطلاعیه‌ای صادر کرد.
اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره «ایران اینترنشنال»
به گزارش جهان نيوز، وزارت اطلاعات درباره شبکه ماهواره ای ایران اینترنشنال اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه وزارت اطلاعات به این شرح است:

شبکه ماهواره‌ای ایران اینتر نشنال که با بودجه های کلان تخصیص یافته از سوی رژیم سعودی تاسیس و مجوز فعالیت در انگلیس را اخذ نموده؛ پس از وقوع حوادث روزهای اخیر، همانند شبکه بی بی سی فارسی در جریان فتنه سال 88 ، از همان ساعات اولیه با فرمان اغتشاش و آتش  وارد صحنه شده و بر تحریک مخاطبین و بزرگنمایی بحران درمناطق مختلف کشور متمرکز گردید.

سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، در جریان کنترل و مدیریت اطلاعاتی بحران؛ کلیه تحرکات و اقدامات این شبکه، مدیران، مجریان و کارشناسان و به ویژه ارتباطات با عناصر داخل کشور را مورد رصد و کنترل اطلاعاتی قرار داده و ضمن شناسایی افرادی که اقدام به ارسال اطلاعات به این شبکه می نمودند و کسانی که مجری دستورات آن شبکه در به آتش کشیدن اموال عموی و شخصی مردم در استان های مختلف کشور بودند، حین اجرای دستورات شبکه مذکور برای تشدید اغتشاشات و آتش زدن اماکن؛ شناسایی و دستگیر نموده است.

وزارت اطلاعات ج.ا.ا قاطعانه اقدامات این شبکه و کارکنان آن را مصداق همکاری با دشمنان ج.ا.ا در اقدامات تروریستی دانسته و بر همین اساس؛ حکم ممنوع المعاملگی و توقیف کلیه اموال کارکنان و مرتبطین آن در داخل کشور توسط قوه محترم قضائیه صادر گردید و مورد تعقیب بین الملل نیز قرار خواهند گرفت تا درس عبرتی باشد برای کسانی که در خدمت به بیگانگان و خیانت به کشور، آتش زدن به اموال مردم را افتخاری برای خود می دانند.

البته آن دسته از کارکنان شبکه ها که ضمن ابراز ندامت، همکاری خود را با شبکه های ماهواره ای متوقف نمایند ، مشمول عفو و رافت اسلامی قرار خواهند گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دلواپس
Iran, Islamic Republic of
این رأفت نبابد به شکلی باشد که بتوانند بارها از آن استفاده کنند وضربه بزنند واقعا مامنتظریم که برخوردبا این عوامل رادر فرصت مقتضی ببینیم...
United States
رصد خانه شما قبل از این حوادث گویا تعطیل است پس از کلی خسارت به مردم و بیت المال فعال میشود
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت نزن . تویی که زیر پرچم آمریکا بی آبروتر شدی
Iran, Islamic Republic of
همه جا پیشگیری بهتر از درمانه.نباید کشور با این توانایی اطلاعاتی و امنیتی آسیب ببینه.
علی
Iran, Islamic Republic of
...
وزارت اطلاعات اگر راست میگه آخوندی وزیر راه قبلی را بگیره و محاکمه کنه.....
Iran, Islamic Republic of
اخوندی انقد روابطش قوی هست ....
وزیر قسم حضرت زهرایی
Iran, Islamic Republic of
وزارت بی اطلاعات! اگر اقتدار داشتید چرا بموقع اقدام اوباش را پیش بینی نکردید؟ مگر اینهمه ردیف بودجه نمی گیرید؟ پس چرا این اقدامات تروریستی چندروز اخیر در ایران را پیش بینی نکردید؟
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی دلاور...
ممد
United States
۴ تا خبر امیدبخش پخش بشه خفه خون میگیره!!! اگر یک ماه خبرهای خوب داشته باشیم درش هم تخته میشه و نیازی به اینهمه بگیر و ببند نیست!!!
Iran, Islamic Republic of
وقتي امنيت در خدمت اقتصاد باشه همين اش است و همين كاسه