جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۳۷
قیام پایتخت علیه اغتشاشگران؛

فریاد «مرگ بر آشوب‌گر» در خیابان‌های پایتخت/ مطالبه اجتماع‌کنندگان از قوه قضائیه/ اعتراض «معیشتی» مردم به دولت/ تهدید شدید آمریکا توسط فرمانده کل سپاه پاسداران!+ فیلم و تصاویر

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 708679
اجتماع مردم تهران در حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار کشور سـاعـت ۱۴:۳۰ در میدان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود؛ این در حالی است که مردم حضور در این راهپیمایی را از مسیر‌های چهارگانه آغاز کرده‌اند.
فریاد «مرگ بر آشوب‌گر» در خیابان‌های پایتخت/ مطالبه اجتماع‌کنندگان از قوه قضائیه/ اعتراض «معیشتی» مردم به دولت/ تهدید شدید آمریکا توسط فرمانده کل سپاه پاسداران!+ فیلم و تصاویر
به گزارش جهان نيوز، اجتماع بزرگ و خودجوش مردمی در حمایت از امنیت و آرامش و اقتدار کشور امروز چـهارم آذر ۱۳۹۸، با حضور مردم فهیم و بصیر تهران پس از راهپیمایی از مسیرهای چهارگانۀ ذیل، سـاعـت ۱۴:۳۰ در میدان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. 

گزارش میدانی خبرنگاران نشان می‌دهد مردم راهپمیایی خود را از مسیرهای چهارگانه ذیل شروع کرده و در حال حرکت به سمت میدان انقلاب هستند.

تهدید شدید آمریکا توسط فرمانده کل سپاه پاسداران!

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع بزرگ مردم تهران در حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار کشور، اظهار داشت: امروز که شما اینجا در قلب جهان اسلام یعنی تهران جمع شده‌اند تیر خلاصی به تلاش‌های آمریکا زدید، آفرین بر شما و قدم‌های ثابت و استوار که آمدید. آمدید تا از امام مسلمین در این نبرد بزرگ جهانی حمایت کنید. اگر از آسمان به این نقطه نگاه شود، واژه شرف را روی زمین ترسیم کرده اید.

وی افزود: هر امتی امام خود را گم کند، محکوم به هلاکت و مصیبت است. شما از حوادث دردناک صدر اسلام آمده‌اید تا اجازه ندهید آن ماجرا‌های غم انگیز تکرار شود.‌ای کاش اندکی از این جمعیت در مسجد کوفه بود تا امام علی (ع) ضربت نخورد،‌ای کاش شما با امام حسن می‌بودید تا در مقابل معاویه تنها نماند و همه آبروی هستی را به قربانگاه اسلام نبرد.

سرلشکر سلامی خطاب به جمعیت حاضر در میدان انقلاب با بیان اینکه شما از آن واقعه‌های دردناک درس گرفته‌اید، ادامه داد:‌ای کاش شما می‌بودید تا امام مسلمین، حسین ابن علی (ع) در عاشورای ۶۱ هجری تنها نمی‌ماند و این لبیک‌ها را در آن زمان سر می‌دادید تا فرزندان امام اسیر نشوند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم و این لحظه در حال شکست دادن همه قدرت استکبار هستیم، گفت: جنگی که در خیابان‌های ما آغاز شد، یک سناریو کامل جهانی بود. این جنگ تمام شد، شما دقیق عمل کردید و آن لحظاتی که نباید به پیاده نظام دشمن بپیوندید، نجیبانه صف خود را جمع کردید و امروز به میدان آمدید تا اسلام دوباره سرافراز، ایران جاودانه و دشمن فرو بپاشد.

وی تصریح کرد: امروز تیر خلاص به دشمن زده شد. فتنه‌ای که در روز‌های اخیر اتفاق افتاد حاصل همه شکست‌های بزرگی بود که دشمن در عرصه‌های مختلف ظرف ۴۰ سال و به خصوص در ۸ ماه گذشته از امت اسلام و ملت ایران دریافت کرده است. او نمی‌توانست حادثه بسازد، اما منتظر ساختن یک حادثه بود تا از آن استفاده کند، دشمن حتی به پوشک بچه هم برای آزار مردم متوسل شد، بنزین فقط بهانه بود و او به دنبال اذیت کردن ملت ایران بود.

سرلشکر سلامی افزود: دیدید که حتی ترامپ جلسه استیضاح کنگره را نیامد و در کاخ سفید ماند و اتاق فرماندهی تشکیل داد تا ملت بزرگ ایران را شکست دهد. ما رصد می‌کردیم، او این بار همه توان خود را به صحنه آورد، فشار و جنگ روانی حداکثری و پیاده نظام مزدور داخلی به میدان آمد. حتی ناو هواپیمابر او که ماه‌ها از ترس ما در بیرون از خلیج فارس مانده بود، به میدان آمد. اما می‌گویم به آن‌ها که دیر شده است، به صهیونیست‌ها هم می‌گویم که دلخوش به آمریکا نباشد، او دیر می‌آید، زمانی می‌آید که شما نابود شده‌اید.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما به شکل سریالی در همه صحنه‌ها و با هدایت یک مرد الهی حضور داریم، خاطرنشان کرد: آن مرد بزرگی که این لحظه در نزدیکی ماست، در قلب ما خانه دارد. او کسی است که در عمق سرزمین‌های تحت سلطه دشمنان نفوذ کرده و آن‌ها را به عقب رانده است. سرزمین‌های اسلامی را به میدان جهاد آزادیخواهانه علیه مستکبران تبدیل کرده است و توسعه نفوذ انقلابش را هزاران کیلومتر آن طرف‌تر برده، شرفمندانه به میدان آمد و خداوند به عزت او افزود و صفحه جدیدی از تاریخ بزرگ برای ایران بزرگ ساخت.

وی گفت: رهبر ما سیاست آمریکایی‌ها و مستکبران را در لبنان با شکست مواجه کرد، چنان سپاهی در آنجا ساخت که صهیونیست‌ها شب و روزشان، شب است. او از ملت سوریه دفاع کرد، جهان اسلام را به هم پیوند داد و سرانجام آن زنجیره مستحکم مقاومت را حفظ کرد. ملت عراق را از شر شیاطین و تجزیه آن‌ها نجات داد و امت را به هم گره زد؛ به اربعین نگاه کنید. او کسی است که هر امتی به آن تکیه کرد، ایستاد و هرکسی از او فاصله گرفت، افتاد. هنر او شکستن قدرت‌های بزرگ و تحقیر آمریکا و پیروز کردن مسلمین است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه رهبری قائمه و مردم قائده انقلاب ما هستند، عنوان کرد: مطمئن باشید امروز دیگر دشمنان ما قادر به هیچ عملی نیستند، آن‌ها شکست خورده‌اند، به قامت رهبران افسرده و پژمرده‌شان نگاه کنید. ما همه جا آن‌ها را تعقیب می‌کنیم و به آن‌ها می‌گوییم که ما هیچ کاری را بی پاسخ نمی‌گذاریم و با همه تسویه حساب می‌کنیم، روز و کیفیت آن را ما مشخص می‌کنیم. ما از نسل همان مردان و زنانی هستیم که راه را بر دشمنان بسته‌ایم.

فرمانده کل سپاه گفت: سفیر یکی از کشور‌ها که ما اطلاعات محرمانه آن را داریم، اما نامش را نمی‌گویم، همه سفرا را جمع کرد و به آن‌ها گفت: "به اروپایی‌ها بگویید ایرانی‌ها در حال بریدن وابستگی اقتصادی کشورشان به نفت هستند و به خودکفایی رسیده اند، بجنبید، نفت را باز کنید، گشایش ایجاد کنید وگرنه ملت ایران اقتصادش از نفت جدا می‌شود. " ما به خیمه دشمن رسیده ایم، دشمن دیگر نفس ندارد و سیاست و قدرت نظامی‌اش دیگر نافذ نیست و در مقابل شیر‌های سپاه و ارتش اسلام هیچ قدرتی یارای ایستادگی ندارد.


متن قطعنامه تجمع بزرگ مردمی در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور به شرح زیر است:

خداوند قادر متعال جلّ و علا را شاکر و سپاسگزاریم که به برکت نعمت بی‌بدیل ولایت مطلقه فقیه با هدایت‌های حکیمانه ولی‌فقیه شجاع و مقتدر امت اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (ادام‌الله ظله‌الوارف) و بصیرت، دشمن‌شناسی و ولایتمداری ملت متدین و انقلابی ایران اسلامی توطئه جهانی و فتنه استکباری دیگری با شکست مواجه شده و با جدایی آگاهانه مردم از صف اغتشاشگران مزدور را در هم پیچید و همگام با دیگر هم‌میهنان هوشیار و لحظه‌شناس ایران عزیزمان توفیق حضور در راهپیمایی و تجمع بزرگ لبیک به رهبری معظم انقلاب اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور، در قلّه این حرکت مردمی، پایتخت سیاسی ام القرای جهان اسلام،  تهران نصیب‌مان شد.


اینک ما شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی و اجتماع عظیم مردمی با فریاد رسا و ندای الله اکبر – خامنه‌ای رهبر – مرگ بر آمریکا  اعلام می‌نماییم:
1- بیانات هوشمندانه، شجاعانه و حکیمانه قافله‌سالار صبر و بصیرت در دفاع از کیان اسلام و نظام مقدس اسلامی در فضای غبارآلود این ایام را عامل شکست توطئه جهانی و جدایی صف ملّت از اغتشاشگران و اشرار دانسته، ضمن تجدید میثاق با رهبر مقتدر و مقتدای عظیم‌الشأن عزیزتر از جان‌مان، آمادگی تا پای جان خود برای اطاعت محض از فرامین معظم‌له به‌عنوان فصل‌الخطاب، تنها راه غلبه بر مشکلات و مایه عزت و سربلندی ملت و کشور اعلام می‌نماییم.

2- دفاع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  از مصوبه سران قوا در موضوع مدیریت سوخت را که در واقع حمایت هوشیارانه از کیان نظام و کلیت قوای سه‌گانه کشور، که دو قوه آن برگرفته از رأی ملت می‌باشد دانسته و به‌عنوان مطالبه جدّی ملت، بررسی چرایی بی‌تدبیری در شیوه و زمان اجرای مصوبه و ضرورت ریشه‌یابی و شناسایی عناصر دخیل در این اقدام و پاسخگویی منطقی مسئولین را خواهانیم.

3ـ با حفظ اتحاد و انسجام ملی و حضور آگاهانه در صحنه، مراتب نفرت و انزجار قلبی خود از جنایات نابخشودنی دشمنان کینه‌توز اسلام و مسلمین؛ به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و ایادی زبون داخلی استکبار اعم از اشرار، منافقین، سلطنت‌طلبان و ورشکستگان سیاسی ذلت‌پیشه و حملات ددمنشانه به اماکن و قرآن سوزی رذیلانه را اعلام و از دستگاه‌ قضایی محاکمه فوری و اشد مجازات مسببین را خواهانیم.

4ـ با اعتراض جدی نسبت به بی‌تدبیری صورت گرفته در نحوه و زمان اجرای افزایش نرخ بنزین آن هم در مقطع حساسی که با فتنه‌انگیزی استکبار و دولت‌های مرتجع منطقه، جبهه مقاومت و کشورهای پیرامونی ایران دستخوش التهابات بود و در داخل نیز تورم و گرانی بی‌سابقه ناشی از تحریم های ظالمانه و ضعف مدیریت، معیشت مردم را هدف قرار داده است، اهتمام واقع‌بینانه غیرشعاری در کاستن از آثار تورمی و گرانی کالا و خدمات ناشی از مصوبه اخیر و جبران خسارات آسیب‌دیدگان از اغتشاشات اخیر و توجه جدی به نظرات کارشناسان دلسوز انقلابی را وظیفه مسئولین می‌دانیم.

5ـ با الهام از رهنمودهای گهربار مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، خاتمه دادن به فرصت‌سوزی سال‌های اخیر، دل نبستن و چشم امید نداشتن به مذاکرات بی‌حاصل با بیگانگان و اتکا به توانمندی‌های مایه مباهات داخلی و نسل جوان متعهد انقلابی را وظیفه ذاتی مسئولین دانسته و هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی به آن را محکوم می‌نماییم.

6ـ از دولت و شورای عالی فضای مجازی تقویت شبکه ملی اطلاعات، راه‌اندازی اینترنت ملّی و  محدودیت فعالیت رسانه‌های معاند مُخلّ امنیت و مصلحت کشور را خواهانیم.



امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در تجمع ضد اغتشاشگران مردم تهران حضور یافت.


محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در تجمع مردم تهران که به منظور محکومیت اغتشاشگران و دفاع از اقتدار و امنیت کشورمان در میدان انقلاب تهران در حال برگزاری است، حضور یافت.

وی با بیان اینکه مردم می‌خواهند بگویند اعتراضات ما از اشرار وابسته به سرویس‌های جاسوسی جداست، گفت: مردم آمده‌اند بگویند که ما خودمان قادر هستیم وضع زندگی‌مان را بهبود بخشیم و اجازه دخالت به هیچ دست خارجی نمی‌دهیم.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مردم از دولتمردان می‌خواهند با تدبیر عمل کنند و به سیاست‌های کلی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده و همه خواسته‌های مردم در آنها منعکس است، عمل کنند تا مشکلات حل شود.
 

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری


سرلشکر موسوی: حضور مردم نشان تنفر از ناامنی و ناامن کنندگان است
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش امروز با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی در خصوص حضور پرشور مردم در راهپیمایی حمایت ازاقتدار و امنیت کشور، گفت: ملت ما این احساس و باور را دارند که باید مقابل ناامنی بایستند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در این سال‌ها که از پیروزی انقلاب گذشته تاکنون نشان داده اند که راه اصلی و اهداف و ارزش‌های اصلی انقلاب را به خوبی تشخیص می دهند و با وجود اینکه مشکلاتی دارند، هنگامی که آرمان های انقلاب اسلامی در خطر باشد، برای پاسداری با تمام وجود به میدان می آیند و توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی آنان و منافقان را خنثی میکنند.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: مردم در برابر اغتشاشگرانی که از آمریکا خط می گیرند و به جان، اموال و ناموس ملت بزرگ ایران حمله ور میشوند و امنیت را خدشه دار می کنند سکوت نمی کنند و با احساس ملی، انقلابی و دینی وارد میدان می شوند و تنفر خود را از ناامنی و ناامن کنندگان نشان می دهند.

سرلشکر موسوی گفت: این حضور بیانگر اعلام درک صحیح مردم از امنیت و تنفر از ناامنی و ناامن کنندگان است.
 
سانسور راهپیمایی میلیونی مردم تهران در رسانه های معاند
در حاليكه شبكه های الجزيره مباشر، الميادين، روسيااليوم و الاتجاه به طور مستقيم تظاهرات ميليونی مردم تهران در  محكوميت فتنه گران را مستقيم پوشش دادند.

شبكه های ضد انقلاب از جمله بی بی سی فارسی، ايران اينترنشنال، من و تو و صدای آمريكا و شبكه های سعودی العربيه و الحدث از پرداختن به اين رويداد مهم خودداری كردند.

فیلم/  اجتماع بزرگ مردم تهران در ابراز بیزاری از آشوب، ناامنی و اغتشاش اشرار
 

                    


جمعیت حاضر در راهپیمایی علاوه بر پرچم ایران، بنرها و پلاکاردهایی در دست دارند که روی آنها شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه گر» نوشته شده است.

فیلم/ حرکت گسترده مردم ولایتمدار تهران به سمت میدان انقلاب

دانلود فیلم


همچنین تعدادی از راهپیمایان دستنوشته هایی در دست دارند که روی آن، در کنار اعتراض به موضوعات اقتصادی، بر جداسازی حساب مردم از آشوب گران تاکید شده است.
 


در این تجمع سردار سلامی فرمانده کل سپاه سخنرانی خواهد کرد.

در هفته گذشته تجمعات مردم در اعتراض به افزایش قیمت بنزین در شهرهای مختلف کشور، با دخالت عوامل ضدانقلاب و وابسته به دشمن به آشوب و اغتشاش کشیده شد و جمعی از مردم کشته و مجروح و به اموال آنان آسیب وارد شد.


فیلم/  کنایه خبرنگار شبکه خبر به سخنان وزیر خارجه آمریکا؛
 

مسیر شماره یک : از شمال (خیابان کارگر شمالی تقاطع بلوار کشاورز به سمت میدان انقلاب)

مسیر شمارۀ دو  : از جنوب (میدان حر ، خیابان کارگر جنوبی به سمت میدان انقلاب)

مسیر شمارۀ سه : از شرق (میدان فردوسی خیابان انقلاب  به سمت میدان انقلاب)

مسیر شمارۀ چهار  : از سمت غرب ( چهارراه نواب تقاطع خیابان آزادی به سمت میدان انقلاب)

شایان ذکر است، سخنران این مراسم سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی «فرماندۀ محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرزمین امن
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
مردم همیشه در صحنه ، از نظام ، رهبری ، دولت و برنامه های اجرایی کشور حمایت می نمایند.
Iran, Islamic Republic of
وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد
مجید
Iran, Islamic Republic of
حضور مردم برای حفظ انقلاب است نه دولت بی حال و بی تدبیر.و......
Iran, Islamic Republic of
منفی یعنی چی؟
Iran, Islamic Republic of
...
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
باید به معترضان و مخالفان هم فراخوان بدهند که در میدان انقلاب تهران تجمع کنند تا مشخص شود کفه کدام یک سنگین تر است ، البته جوابش را همه میدانند
سرور
Iran, Islamic Republic of
خیلی از مردم هم مخالف کارهای دولت و هم مخالف گرانی و هم مخالف اغتشاش و ناامنی هستند.مگر تضادی هست؟
Iran, Islamic Republic of
...
هیچکس مخالف دخالت سپاه در اقتصاد و سیاست نیست؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
تنها مخالف دولت نییتند
Iran, Islamic Republic of
اگر شرایط واگذاریها بصورتی باشد که شرکتهای خصوصی هم بتوانند به صورت عادلانه شرکت کنند و رانتی در کار نباشد آنگاه هیچکس مخالف نخواهد بود.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
معلومه که نیست
اگر سپاه این مقدار هم دخالت در امور نداشت که الان همه چی دست آمریکا (یعنی کدخدای شما) بود که
....
جامعه رو دو قطبی نکنید ....
United Arab Emirates
..
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اینها که آمده اند معترض دولت منتخب شما هستند
Iran, Islamic Republic of
داداش فكر كردي اينجا سوييسه؟
Iran, Islamic Republic of
سرمایه اجتماعی دولت به صفر رسیده برنامه ای نیز برای اداره کشور ندارند .....
محمد
Iran, Islamic Republic of
بله جوابش که معلومه ...
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
اگر منظورت از معترضان آنهایی هستند که بانکها را آتش زدند باید با آنها برخورد شود...
Iran, Islamic Republic of
دمتون گرم مردم شریف تهران
Iran, Islamic Republic of
چرا برخی از رسانه های داخلی حامی دولت در نشان دادن حضور پورشور مردم کم فروشی می کنند ولی برای قطعی اینترنت یقه پاره می کنند .این چه سیاستی است؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.بی تدبیری دولت هرگز فراموش نمیشود.....
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
کسی از پرفسور ظریف خبر داره ؟؟؟؟؟ بدجوری ناپیدا شده!!!!!
یاس
Iran, Islamic Republic of
گرانی بین مردم تفرقه ایجاد کرده ....
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
سلام. خوب حالا دیگه اینترنت را وصل کنید. والله کار شرکتمان شدیدا مختل شده.
Iran, Islamic Republic of
اینترنت خانگی که وصل شده
ب۲
Iran, Islamic Republic of
شرکتی ها از یکشنبه وصله.
United Kingdom
...
Iran, Islamic Republic of
.....
من
Iran, Islamic Republic of
اجازه بدبد مخالفان هم تجمع کنند تا ببینیم کی بیشتر وزنداره
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اقتصاد را نميشود با شعار حل كرد ...