دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
آوایی در صحن مجلس:

آثار تورمی بنزین را به حداقل می‌رسانیم

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 708665
وزیر دادگستری گفت: با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین سازمان تعزیرات تا پایان امسال مشی ویژه‌ای را دنبال می‌کنیم تا آثار تورمی حاصل از افزایش قیمت بنزین به حداقل ممکن برسد.
آثار تورمی بنزین را به حداقل می‌رسانیم
به گزارش جهان نيوز، علیرضا آوایی وزیر دادگستری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث کنترل قیمت‌ها، اظهارداشت: از آغاز طرح اصلاح قیمت بنزین در سامانه ۱۳۵ تعزیرات، حدود ۲۸ هزار و ۹۰۰ شکایت واصل شده است. عمده این شکایت‌ها مربوط به نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میوه و تره بار، مرغ و تخم مرغ بوده است.

وی با بیان اینکه ما در این مدت بازرسی‌ها و اکیپ های گشت خود را افزایش داده ایم، ادامه داد: نزدیک به ۱۵۰۰ نفر از مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی در این روزها به صورت میدانی از بازار بازدید به عمل می آورند و قیمت ها را رصد می کنند.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه پرونده های بسیار زیادی در این مدت مورد رسیدگی قرار گرفته است، متذکر شد: ۸۰ درصد پرونده هایی که مربوط به سوءاستفاده برخی از افراد پس از افزایش قیمت بنزین است، در مدت ۱۰ روز مورد رسیدگی قرار گرفته است.
آوایی تأکید کرد: در این مدت میزان اکیپ های گشت و بازرسی های ما ارتقا یافته و روند بررسی پرونده ها علیرغم رشد بسیار زیاد پرونده ها افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: تأکید اصلی ما این است که با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین سازمان تعزیرات تا پایان امسال مشی ویژه ای را دنبال کنیم تا آثار تورمی حاصل از افزایش قیمت بنزین به حداقل ممکن برسد و بر این اساس هر روز جلسات تنظیم بازار به طور مرتب برگزار می شود.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *