جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

عارف درباره مجلس آینده سکوت کرد

يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 706015
رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به شایعات درباره کاندیدا نشدنش در انتخابات مجلس واکنش نشان داد.
عارف درباره مجلس آینده سکوت کرد
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در حاشیه مراسم ختم سیدابراهیم درازگیسو استاندار اسبق گلستان در واکنش به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه شنیده شده است که برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس نمی‌خواهید کاندیدا شوید سکوت کرد.

به گزارش فارس، عبدالله ناصری عضو بنیاد باران اخیراً طی مصاحبه‌ای گفته بود که حتی محمدرضا عارف بنا ندارد که سرلیست اصلاح‌طلبان برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد.

علی شکوری‌راد نیز طی نشست خبری که در دفتر حزب اتحاد ملت ایران برگزار شد، همین سخنان عبدالله ناصری را تأیید کرد و گفت که من هم نظرم دور از آقای ناصری نیست.

اخیراً غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی انتقادات جدی و تندی را به محمدرضا عارف داشته است.

وی گفته است که چطور محمدرضا عارفی که تا دیروز از سخنرانی عبدالکریم سروش در دانشگاه‌ جلوگیری می‌کرد امروز به شخصیت محوری اصلاحات تبدیل شده است؟

محمدرضا عارف هم اکنون به ریاست شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و ریاست فراکسیون امید مجلس را بر عهده دارد رسانه‌های اصلاح‌طلب از عدم موضع‌گیری و سکوت وی در مجلس طی سالیان حضورش در خانه ملت انتقادات جدی داشتند.

عارف سال 92 یعنی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی نامه‌ای از دور رقابت‌ها کناره‌گیری کرد اما نگفت به نفع حسن روحانی کنار می‌کشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
مجلس آینده با آرای بسیار ضعیف تشکیل خواهد شد.... در نتیجه قدرت آن هم بسیار کمتر خواهد شد..... نمایندگان شهرهای کوچک کنترل مجلس را در دست خواهند گرفت...!!!