جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۸

شیرزاد: احترام به آشوبگران فراموش نشود!

جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 708266
باید همانند کشورهای پیشرفته، آشوب های اجتماعی را مدیریت کرده و نیروهای انتظامی و مسئولان باید با احترام و حفظ حقوق شهروندی با اوباش اجاره ای برخورد کنند.
شیرزاد: احترام به آشوبگران فراموش نشود!
به گزارش جهان نيوز، «احمد شیرزاد» از نمایندگان مجلس ششم در یادداشتی در روزنامه آرمان نوشت: « یکی از تفاوت‌های میان کشورهای پیشرفته و توسعه نیافته در مدیریت آشوب‌های اجتماعی است...چون پلیس مهم‌ترین نیرویی است که در صحنه حضور دارد و با صف اعتراض کنندگان مواجه است از این جهت گفته می‌شود که آنها باید به طور اولی در برخوردها سعه‌صدر داشته باشند. هر چند که در سطح رسانه‌ای و تبلیغاتی نیز قطعا باید مسئولان بالای کشور و کسانی که تریبون در اختیار دارند با سعه‌صدر برخورد کنند و سعی داشته باشند که نفت بر آتش نریزند. حتی اگر واقعا کسانی که اعتراض می‌کنند خواسته ناحقی داشته و کسانی در بین آنها از بیرون نفوذ کرده باشند مسئولان کشور باید با رعایت احترام و حقوق شهروندی صحبت کنند و کاری نکنند که منجر به نیروگیری برای آشوب‌ها شود».

در روزهای گذشته و همزمان با آشوبگری اوباش اجاره ای در برخی شهرهای کشور، جمعی از فعالین اصلاح طلب از جمله «سعید حجاریان» ، «مصطفی تاجزاده» ، «عبدالله رمضان زاده» ، «شهیندخت مولاوردی» و... در اقدامی تأمل برانگیز بیانیه ای در دفاع از اوباش صادر کردند.
این افراد در بیانیه مذکور، مقابله با اغتشاشگران را حمله به مردم بی‌دفاع خوانده و نیروهای جان بر کف ناجا و بسیج را که در این چند روز در حفظ امنیت برای مردم، چند شهید داده است، جنایتکار معرفی کرده و بی‌شرمانه خواستار مجازات آنها شده اند.

حالا شیرزاد در این یادداشت مدعی شده است که باید همانند کشورهای پیشرفته، آشوب های اجتماعی را مدیریت کرده و نیروهای انتظامی و مسئولان باید با احترام و حفظ حقوق شهروندی با اوباش اجاره ای برخورد کنند.

همان اوباشی که در روزهای اخیر جوانان غیور حافظ امنیت ایران اسلامی را مظلومانه به شهادت رسانده و آمبولانس و ماشین آتش نشانی و بانک و پمپ بنزین و مغازه ها و خودروی مردم را به آتش کشیده و اموال عمومی و خصوصی را به غارت برده اند.

شیرزاد در این یادداشت از مدیریت آشوب در کشورهای پیشرفته نام برده. این در حالی است که جنبش اعتراضی جلیقه زردها در فرانسه اکنون یکساله شده و یکی از نکات مهم درباره این اعتراضات، برخورد بسیار خشن پلیس فرانسه با معترضین است. رفتار بسیار خشن پلیس فرانسه تاکنون باعث کشته شدن و کورشدن و قطع عضو بسیاری از افراد شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
اولا مصایب امروز کشور سخنان شما درباره برنامه هسته ای ایران بوده و هست. حالا شاید از یاد مردم رفته باشد
ببین فرانسه با مردمش چه کار می کنه اینحا مردم نبودن اوباش اجاره ای بودند در واقع شعبان بی مخ های جامعه ما که از برخی سیاسیون هم خط می گرفتند.
هر چند این موضوع بنزین کارشناسی بود ولی نحوه اجرا به شدت بد
Iran, Islamic Republic of
نه داداش کسی یادش نرفته اونوقتی که این آقا توی مجلس ششم افاضه میکرد طوریکه حتی رئیس مجلس وقت آقای کروبی هم بهش اعتراض میکرد
مردم اگه دنبال کسانی بگردند بعنوان مسبب دردسرها و زحماتشون تا اونها رو نفرین کنند یکیشون همین آقای شیرزاده !
Iran, Islamic Republic of
احترام به آشوبگران، حمایت از این جنایتکاران است.
Iran, Islamic Republic of
1 - نخواهیم گذاشت آمریکا جنایتکار شماره یک به اهداف خود برسد.
2 - نخواهیم گذاشت اروپا جنایتکار شماره یک به اهداف خود برسد.
3 - نخواهیم گذاشت عربستان سعودی جنایتکار شماره یک به اهداف خود برسد.
4 - نخواهیم گذاشت اسرائیل جنایتکار شماره یک به اهداف خود برسد.
Iran, Islamic Republic of
نیروهای انتظامی و مسئولان درباره ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، آغتشاشگران با اوباش اجاره ای کوتاهی کردند.
نیروهای انتظامی و مسئولان باید از پلیس فرانسه و یا پلیس ترکیه درس و یاد بگیرند با آغتشاشگران باید مانند پلیس فرانسه و پلیس ترکیه برخورد کنند.
سعید
Denmark
دقیقا باید مثل ارباب جناب شیر ذاد فرانسه کشور توسعه یافته بز عم ایشان با اصله چشمشان را از حدقه در دراورد جناب شیر ذاد یه نگاه به ارباب جونتون مکرون در شنبه های فرانسه بیندازید فکر کنم بهتر توسعه فکری پیدا کنید
Iran, Islamic Republic of
دشمنان درجه یک داخلی هیچ فرقی با دشمنان درجه یک خارجی ندارند.
آشوبگران هیچ تفارتی با دیگر گروه های تروریستی ندارند.
Romania
این طفلیا دو جلد کتاب خوندن میخان طبق اون فکر کنن. بهشون سخت نگیرین
درپاسخ به احمد شیرزاد از نمایندگان مجلس ششم
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به احمد شیرزاد از نمایندگان مجلس ششم
اقدام وحشیانه و غیرانسانی آشوبگران اخیر درکشور جزء اعتراض محسوب نمی شود.
آشوبگران مرتکب جنایات جنگی و جنایت جنگی علیه بشریت درسراسرکشور شده اند.
Iran, Islamic Republic of
امریکا؛ از مشارکت در کشتار کودکان یمنی تا ترویج خشونت در ایران
امریکا جلو واردات دارو به ایران را می بندد اما در ارسال ابزارهای جدید ارتباطی در شرایط بسته بودن اینترنت برای ترویج خشونت و فروش سلاح به سعودی ها برای کشتار کودکان یمنی کوتاهی نمی کند.
حامد
Iran, Islamic Republic of
چند وقت پیش در لندن شورش های بزرگی رخ داد و آشوب گران چندین مرکز پلیس را به کل آتش زدند و با حمله به فروشگاه های بزرگ اموال آن را غارت کردند. دولت انگلیس هر روز فیلم های حمله به پلیس به منزل تک تک افراد شناسایی شده را نشان می داد که به همراه خبرنگاران و فیلم برداران با شکستن در وارد خانه های معترضان می شدند و بازداشت می کردند. در فرانسه ها ماه هاست که اعتراضات معترضان با شدت تمام سرکوب می شود. اعتراضات یکی دو روزه ایران در مقابل آشوب های فرانسه چیزی نیست
Iran, Islamic Republic of
اغتشاشگر مگر نشان و علامت میتی کومون است که بهش احترام بگذاریم؟!
سیدمحسن
Romania
.....
Iran, Islamic Republic of
(سعودی ها حامی منافقین و داعش)
آمریکا و فرانسه با کمک مالی عربستان منافقین را ایجاد کردند.
آمریکا با کمک مالی عربستان سعودی به گروهک تروریستی منافقین و گروهک تکفیری صهیونیستی داعش درعراق آموزش نظامی می دهد.
آمریکا و عربستان داعش را ایجاد کردند.
آمریکا با کمک مالی عربستان سعودی از تروریست ها درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند.
Iran, Islamic Republic of
...
صبور
Iran, Islamic Republic of
یکی از نشانه های کشورهایی که امنیت دارند این است که به آشوبگر و اغتشاشگر و همچنین به کسانی که از آنها پشتیبانی و حمایت میکنند، هیچگونه ترحمی را روا نمیدارند. اگر این آقا را هم در کنار اراذل و منافقین اعدام کنند، یقینا دیگر اراذل و اوباش و حامیانشان حساب کار خود را کرده و امنیت جامعه بهبود خواهد یافت.
Iran, Islamic Republic of
...
کشورهای متمدن پیشرفته خخخخخخخخخخ!
Iran, Islamic Republic of
فرقه داوودیه در آمریکا رو جستجو کنید و ببینید چه بر شان آمد
مردمی که اهل این گروه بودند در یک روستا زندگی می کردند
مردمی آرام و صلح جو که معتقد بودند مسیحیت از حقیقت انجیل درو شده پس خودشون سعی می کردند تا جایی که می تونن خوب باشن و خوبی کنند و از خشونت پرهیز کنن