شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۵

ابتکار: دانشگاه رفتن برای همه الزامی نیست

سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 707886
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: دانشگاه رفتن برای همه الزامی نیست، ولی مهارت داشتن برای همه الزامی است. ساخت مدارسی که بتوانند مهارتی به دانش آموزان آموزش دهد، اهمیت دارد.
ابتکار: دانشگاه رفتن برای همه الزامی نیست
به گزارش جهان نيوز، معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مراسم بانوان و خیرین مدرسه‌ساز اظهار کرد: شرایط آموزشی کشور در بین کشور‌های منطقه خوب است، ولی باید بیشتر در این زمینه‌ها تلاش کنیم.

ابتکار افزود: اگر تلاشمان در این حوزه‌ها را افزایش ندهیم، قطعا از بقیه کشور‌ها عقب می‌افتیم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: قبل از انقلاب زیر ۴ درصد از دانش آموزان مناطق محروم در مناطق مرزی و روستایی امکان تحصیل داشتند. هم اکنون جمعیت دختران در مناطق روستایی سه تا چهار برابر پسران است و باید به آن‌ها توجه بیشتری شود.

ابتکار افزود: نقش خیرین مدرسه ساز برای برقراری عدالت آموزشی  مهم است.

ابتکار افزود: در موضوع آموزش دسترسی برابر و خدمات برابر باید برای همه فراهم شود.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: باید در ساخت و معماری مدرسه به هویت ایرانی توجه کرد و در مدرسه ساری باید به هویت ملی توجه شود. خیرین می‌توانند در ساخت مدارس هوشمند نیز اقدامات خوبی انجام دهند. مهارت‌های کار و کارآفرینی نیز مهم است و هر دانش آموز باید در رشته‌ای تحصیل کند که یک مهارت نیز کسب کند.

ابتکار گفت: دانشگاه رفتن برای همه الزامی نیست، ولی مهارت داشتن برای همه الزامی است. ساخت مدارسی که بتوانند مهارتی به دانش آموزان آموزش دهند، مهم است.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیرین را هم سیاسی کردند!!!!!
Iran, Islamic Republic of
فقط برا شما و خانوادتون واجبه
!!!!
حسين
Germany
چنين گفت پيامبر راستگوى. ز گهواره تا گور دانش بجوى.
Iran, Islamic Republic of
برای آقا زاده شما لازمه اونم از نوع خارج از کشورش
Iran, Islamic Republic of
...