سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

له شدن تیگو ۵ پس از تصادف با ۲ خودرو +عکس

پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 707312
یک دستگاه خودرو سواری تیگو ۵ به هنگام حرکت در فلکه دوم تهرانپارس با یک دستگاه خودرو پرشیا برخورد کرده و پس از برخورد با یک دستگاه خودرو مزدا وانت پارک شده واژگون شده بود.
له شدن تیگو ۵ پس از تصادف با ۲ خودرو +عکس
به گزارش جهان نيوز، ساعت ۲:۳۰ بامداد دیروز، حادثه تصادف در فلکه دوم تهرانپارس، خیابان گلشن به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، بی‌درنگ آتش‌نشانان نیرو‌های عملیات ایستگاه ۱۰۳ و گروه امداد و نجات ۱۰ را به محل حادثه اعزام کرد.
 
 			 				 					له شدن تیگو ۵ پس از تصادف با ۲ خودرو در شرق تهران

حسن جعفری؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری تیگو ۵ به هنگام حرکت در فلکه دوم تهرانپارس با یک دستگاه خودرو پرشیا برخورد کرده و پس از برخورد با یک دستگاه خودرو مزدا وانت پارک شده واژگون شده بود.
وی ادامه داد: بر اثر این حادثه یکی از سرنشینان خودرو تیگو مجروح و داخل اتاقک آن گرفتار شده بود.

جعفری تصریح کرد: گروهی از آتش‌نشانان به وسیله تجهیزات ویژه آتش‌نشانی، در حضور عوامل اورژانس به نجات سرنشین خودروی واژگون شده (یک خانم) پرداختند و بعد از انجام عملیات رهاسازی، این فرد مصدوم را برای انتقال به بیمارستان در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.

این فرمانده آتش‌نشانی افزود: همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان با نصب علائم هشداردهنده ایمنی در اطراف محل حادثه و قطع برق خودرو‌ها و جلوگیری از نشت بنزین آنها، به ایمن‌سازی محل حادثه پرداختند.

آتش‌نشانان در ادامه عملیات خود، با جرثقیل و تجهیزات ویژه نجات، خودرو‌های تصادفی را به محلی امن انتقال دادند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میثم
Iran, Islamic Republic of
صنعت خودرومون به جایی رسیده که الان هم باید بگیم: خداروشکر سوار ماشین چینی بوده! اگر تولید داخل بود که....
Bulgaria
عاقبت سرعت غیر مجاز