جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

باز هم دم خروس از بی‌بی‌سی بیرون زد!

پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 706363
بیانیه موسوم به ۲۰۰ نفر، طی چند روز گذشته دچار حاشیه‌های تازه شد!
باز هم دم خروس از بی‌بی‌سی بیرون زد!
به گزارش جهان نيوز، امرالله احمد جو بیانیه یاد شده را یک بازی و سرگرمی ‌دانست و با تأکید بر پس گرفتن امضایش گفت که احتمال سیاسی‌کاری وجود دارد!

فرید فرخنده‌کیش یکی دیگر از امضاکنندگان نیز نسبت به محتوای بیانیه اعتراض داشت و تبدیل بیانیه صنفی به سیاسی را مذمت نمود! اما آن گونه که کیهان خبر داده بود عامل اصلی نوشته شدن و صدور بیانیه یعنی (م. آ. ا)-  یک مستندساز درجه سه و هوادار یکی از محکومان
امنیتی-  در واکنش به اعتراضهای صورت گرفته به بیانیه، با بی‌بی‌سی فارسی درد دل کرد!

گفتنی است در هفته جاری بیانیه‌ای سیاسی-  سینمایی موسوم به بیانیه ۲۰۰ نفر در مذمت ممیزی و ادعای نبود امنیت شغلی در سینما منتشر شد که بلافاصله با استقبال تعدادی از رسانه‌های معاند و تجزیه‌طلب مانند ایران اینترنشنال و بی‌بی‌سی فارسی و ایران فردا، گویا نیوز، صدای اسرائیل و... روبه‌رو شد.

در این بیانیه که ادعا می‌شود به امضای «سینماگران» رسیده است تعداد زیادی از نام‌ها شناخته‌شده نیستند و برخی نام‌ها نیز هویت سینمایی ندارند. بیانیه یاد شده درست زمانی منتشر شد که حرف و حدیثها درباره توقیف فیلم ضد ملی و ضد دینی خانه پدری بالا گرفته بود. بیانیه چنان مضحک و متظاهر بود که بی‌بی‌سی فارسی نیز در نقد برخی امضا کنندگان وارد شد و آنان را بهره‌مند از رانت‌های دولتی توصیف کرد!
 
منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Bulgaria
دست شبکه های مزدور برای ایرانی ها رو شده فقط بخاطربررسی میزان صداقت آنها و مقایسه اخبار به آنها روی می آورند .
ممد
United States
بهترین سینماگران جهان مال ایران است..... سلبریتی های ما هم از همه سلبریتی های سایر نقاط جهان مومن تر و اخلاق مدار تر هستند... باید قدرشان را بدانیم..... خدا پشت و پناهشان باشد......