جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سروری: فاصله‌ای بین دولت و اصلاح‌طلبان وجود ندارد

سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 706270
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ضمن یکی دانستن دولت و اصلاح طلبان؛ دو قطبی سازی و انقلابی هراسی را مهمترین استراتژی دولت در آستانه‌ی انتخابات مجلس عنوان کرد.
سروری: فاصله‌ای بین دولت و اصلاح‌طلبان وجود ندارد
به گزارش جهان نيوز، پرویز سروری، عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در خصوص تلاش اصلاح طلبان برای واگرایی با دولت در انتخابات پیشروی مجلس گفت: اصلاح طلبان و آقای خاتمی با قدرت از این دولت حمایت کردند و در ایام انتخابات این دولت را قبله آمال خود معرفی کردند و اکنون که دولت ناکارآمدی خود را نشان داده و برای اصلاح طلبان تولید هزینه کرده؛ می‌خواهند سبد خود را از دولت جدا کنند و به شکلی هزینه‌هایی را که ناکارآمدی دولت وارد سبدشان کرده؛ خارج کنند.

سروری با بیان اینکه ناکارآمدی دولت بیشتر ریشه در ناکارآمدی کسانی دارد که این دولت را به وجود آوردند اظهار داشت: اصلاح طلبان نمی‌توانند از زیر بار این دولت شانه خالی کرده و از اشکالاتی که به واسطه انتخاب آن‌ها برای ملت ایجاد شده؛ رفع مسئولیت کنند.

فعال سیاسی اصولگرا همچنین در این باره افزود: معاون اول این دولت از عناصر اصلی اصلاحات است و اصلاح طلبان امروز نمی‌توانند از موج نارضایتی که به واسطه شکل گیری این دولت و حمایت‌های جدی اصلاح طلبان و اینکه آن‌ها تمام سبد رایشان را در دو دوره به پای این دولت گذاشتند؛ برائت جویند.

سروری درباره دلیل اتخاذ چنین رویکردی از جانب فعالین اصلاح طلب اظهار داشت: این اقدامات برای مدیریت افکار عمومی و القای این تفکر است که ما دولت نیستیم، ولی در واقعیت فاصله‌ای بین دولت و اصلاح طلبان وجود ندارد و این دولت اگرچه مدعی جریان اعتدال است، اما دولت اصلاح طلبان است و اصلاح طلبان با این اظهارات نمی‌توانند مسئولیت خودشان را در تشکیل دولت فعلی پنهان کنند.

این فعال سیاسی همچنین در خصوص تحرکات دولت برای انتخابات مجلس گفت: به یکباره شنیده می‌شود قرار است ۲ میلیون و خورده‌ای مسکن تا پایان سال آینده تولید شود و این سوال برای مردم به وجود می‌آید که آیا دولتی که در عرض یک سال می‌تواند این کار را بکند چرا در طول ۶ سال گذشته چنین اقدامی انجام نداده؟

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، تلاشِ دولت برای دوقطبی سازی در جامعه بر مبنای استراتژی جنگ و صلح و ایجاد جریان انقلابی هراسی را دیگر تحرک دولت در آستانه‌ی انتخابات مجلس نامید و در این باره خاطر نشان کرد: امروز استراتژی‌های انتخاباتی در بیانات دولتی‌ها موج می‌زند و می‌توان گفت که دولت بر اساس یک برنامه وارد فاز انتخابات شده، اما این را در پوشش بیان می‌کند، ولی مدت‌هاست که رفتار‌های انتخاباتی را شروع کرده؛ هرچند که نمی‌تواند ناکارآمدی ۶ ساله‌ی خود را پوشش دهد و افکار عمومی را قانع کند.

چراکه برای افکار عمومی قابل قبول نیست که دولت با وجود اینکه تقریبا در آخر خط ایستاده از اول خط سخن بگوید و معلوم است که دولت نمی‌تواند چنین ادعا‌هایی را عملیاتی کند، اما تلاش می‌کند خود را دولت قابل قبول، با برنامه و مقتدر نشان دهد، ولی برای این دست حرف‌ها بسیار دیر شده است.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *