جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

چگونه فایل‌ها را از آیفون‌ و‌ آی‌پد به رایانه منتقل‌کنیم؟

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 706062
بسیاری از کاربران iOS برای انتقال فایل از آیفون و آی‌‌پد به کامپیوتر با مشکل مواجه هستند اما به لطف مهندسان نرم‌‎افزار این مشکل نیز برطرف شده است.
چگونه فایل‌ها را از آیفون‌ و‌ آی‌پد منتقل‌کنیم؟
به گزارش جهان نيوز، انتقال فایل از آی‌پد و آیفون به دلیل محدودیت‌های سیستم عامل iOS همواره کار دشواری برای کاربران بوده است. اپلیکیشن «داکیومنتس» از گروه «ردل» یک فایل منیجر کاربردی است که انتقال فایل از دستگاه‌های الکترونیک مبتنی بر سیستم عامل iOS به کامپیوتر را راحت‌‌تر می‌کند.

این اپلیکیشن هر نوع فایل از اسناد ورد و اکسل گرفته تا عکس و ویدئو را به‌راحتی از آی‌پد و آیفون به کامپیوتر شخصی انتقال می‌دهد. البته ویژگی‌های این برنامه تنها به انتقال فایل محدود نمی‌شود، داکیومنتس می‌تواند تبدیل به پخش‌کننده موسیقی و ویدئو، دانلود منیجر و پی‌دی‌اف خوان گوشی هوشمند شود. این برنامه همچنین امکان ذخیره ضمیمه ایمیل و ذخیره صفحات سایت را دارد.

در این برنامه توجه خاصی به جزئیات شده که یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد داکیومنتس به شمار می‌رود. این اپلیکیشن در آی کلاود، دراپ‌باکس و گوگل درایو نیز کار می‌کند. این اپلیکیشن به صورت  رایگان در دسترس کاربران قرار دارد. داکیومنتس از زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، پرتغالی، روسی، چینی، اسپانیایی و ویتنامی پشتیبانی می‌کند.
 
منبع: آنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *