جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آخرین وضعیت تردد در مرز مهران

سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 704143
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه گفت: تاکنون ۳۶۰ هزار نفر وعده غذایی در صبحانه و نهار و شام داشتیم و بیش از ۲۰۰ هزار هم میان وعده توزیع کرده ایم.
آخرین وضعیت تردد در مرز مهران
به گزارش جهان نيوز، بهمن صحرائی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه درباره شرایط کنونی مرز مهران و رفت و آمد زائران گفت: استان کرمانشاه در مسیر زائران است هم مرز مهران قرار دارد و هم در مسیر مرز خسروی است.

وی در ادامه بیان کرد: مسیر خسروی بسیار آرام و روان است و زائران در حال تردد هستند و مشکلی وجود ندارد موکب ها در سطح مسیر و در سرپل ذهاب و قصر شیرین مستقر هستند و در حال پذیرایی از زائران هستند.

صحرائی در ادامه بیان کرد: در کل استان ۱۶۰ موکب داریم. در سر پل ذهاب ۷ موکب، در قصر شیرین ۱۲ موکب و در مرز خسروی ۶ موکب داریم که کار پذیرایی زائران ر انجام می‌دهند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه گفت: به تعدادی که زائر از مرز رد می‌شود آمادگی توزیع غذا را داریم.

صحرانی در ادامه بیان کرد: تاکنون ۳۶۰ هزار نفر وعده غذایی در صبحانه و نهار و شام داشتیم و بیش از ۲۰۰ هزار هم میان وعده توزیع کرده ایم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در ادامه بیان کرد: کارهای فرهنگی مثل سخنرانی روحانیون و مبلغین در موکب‌ها را داریم  و در قصر شیرین مراسم تعزیه خوانی برقرار است.
وی در ادامه بیان کرد: مشکلی آب وجود ندارد و هم آب معدنی و توزیع می‌شود و هم آب خنک بهداشتی در تانکر‌ها توزیع می‌شود.

منبع:میزان
برچسب ها: مرز اربعین مهران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *