جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۵

تصاویری جدید از بدنه نفتکش آسیب‌دیده سابیتی

يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 703942
تصاویر زیر نفتکش ایرانی سابیتی را نشان می‌دهد که صبح روز جمعه (۱۹ مهر) در دو انفجار جداگانه دچار آسیب دیدگی در بخش بدنه شده بود. ذ
به گزارش جهان نيوز، نفتکش ایرانی SABITI متعلق به شرکت ملی نفتکش که صبح روز جمعه (۱۹ مهر) در دو انفجار جداگانه احتمالا بر اثر اصابت موشک در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار آسیب دیدگی در بخش بدنه شده بود، با رسیدن به وضعیت ثبات به سمت ایران حرکت کرد.
 
در سانحه ایجاد شده در نفتکش ایرانی SABITI هیچ گونه حریقی رخ نداد و همه کارکنان نفتکش نیز سالم ماندند.

همان موقع شایع شده بود که نفتکش ایرانی مورد اصابت موشک از خاک عربستان قرار گرفته که شرکت ملی نفتکش ایران قویا آن را تکذیب کرد.

این نفتکش پس از رسیدن به وضعیت ثبات از دریای سرخ به سمت ایران حرکت کرده که ۹ تا ۱۰ روز آینده به آب‌های ایران در خلیج فارس می‌رسد.
 
 
منبع: ايسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بزن بزنه
رسول
Iran, Islamic Republic of
...
رسول
Iran, Islamic Republic of
ید الله فوق ایدیهم : فقط خداوند دست برتر دارد
تکنولوژی فقط در انحصار روسها نیست !! حالا سپاه با این همه تجهیزات و سامانه های بومی چرا نمیتونه علت و عامل حادثه رو شناسایی کنه ؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
چرا اعلام نمیکنن مقصد کجا بوده ؟
چرا اعلام نمیکنن چقدر نفت از دست رفته ؟
چرا اعلام نمیکنن چه دولتی نفتکش را زده ؟
انقدر قضیه را کش میدهند تا همه فراموش کنند
مثل خیلی چیزهای دیگه که دولت یا وزارت اطلاعات میگه بعدا گزارش کاملی میدهیم
این عدم شفافیت برای کشور جالب نیست
فرض اینکه مقصدش جنوب لبنان یاغزه یاسوریه ویمن باشد.به چه کسی مربوطه که توکارکشورمادخالت می کندمگرآنهای که منطقه غرب آسیا روبه آشوب کشیده اندونابودکردندشورای امنیتی وجوامع بین اللملی گیرمیده.