جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

تصویب تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در کمیسیون اجتماعی

سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 703554
به گزارش جهان نيوز، دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تصویب دیروز کمیسیون اجتماعی مبنی بر دو روزه شدن تعطیلات آخر هفته گفت: طرح تعطیلی روزهای پنج شنبه مراکز اداری، آموزشی و قضایی در تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها، مانند تهران در کمیسیون اجتماعی که قبلا هم در این کمیسیون بررسی آن به تعویق افتاده بود امروز بررسی و تصویب شد.

ناهید تاج الدین در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که طرح تعطیلی روزهای پنج شنبه مراکز اداری، آموزشی و قضایی در تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها، مانند تهران در کمیسیون اجتماعی به تصویب رسید، اظهار کرد: به تصویب این طرح در کمیسیون اجتماعی دید مثبتی دارم، پیشتر وضعیت نهایی این طرح مشخص نشده بود، اما امروز تعیین تکلیف و تصویب شد.

وی با بیان این که تصویب این طرح به تقویت اقتصاد گردشگری و هم به تقویت نهاد خانواده منجر خواهد شد افزود: این گونه نیست که حتما تعطیلات کمتر بهره‌وری  اقتصادی بیشتری را  داشته باشد بلکه تعطیلات بیشتر هم به بهره‌وری نیروی کار و هم به تقویت ظرفیت‌های معطل مانده  اقتصادی همچون اقتصاد گردشگری آن هم بر پایه گردشگری کمک شایانی می‌کند، امیدوارم این طرح در صحن علنی نیز رای بیاورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا خیرتون بده حداقل ما خانم های شاغل پنجشنبه ها یکم به خون زندگیمون برسیم
Denmark
چه خبره ! مملکت فلج هست شما با طرح های نسنجیده وضعیت را آشفته تر می کنید .!
Iran, Islamic Republic of
طرح ایراد داره
اگر شروع ساعت کاری همون 7 صبح باشه و نتهاش 15 بهتره
این ساعت کاری 9 تا 17 فقط برای تهرانی ها خوبه که راهشون دوره از محل کار یا ترافیک بالا داره.
بدی آن اینه که بچه صبح تا ساعت 8-8:30 خوابه بعد که بیدار میشه تا شب پدر و مادرش رو نمی بینه.