شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲
فرمانده مرزبانی ناجا:

هیچ خطری امنیت زائران را تهدید نمی‌کند

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 703442
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اعلام "اشراف اطلاعاتی بر مرزها با تجهیزات به‌روز‌‌ داریم" گفت: هیچ خطری امنیت زائران را تهدید نمی‌کند.
هیچ خطری امنیت زائران را تهدید نمی‌کند
به گزارش جهان نيوز، سردار قاسم رضایی ظهر امروز در بازدید میدانی از آخرین وضعیت مرز مهران و دیدار با همتای عراقی خود در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: امنیت زائران اربعین‌ به‌صورت صد‌درصدی تأمین شده است.

فرمانده مرزبانی کشور با اعلام "بر مرزها اشراف اطلاعاتی خوبی داریم"، افزود:‌ رصد تحولات مرزی با‌ بروز‌ترین‌ تجهیزات کنترلی و ‌هماهنگی بین مرزبانان ایران و عراق انجام می‌شود و هیچ خطری امنیت زائران را تهدید نمی‌کند.

رضایی به حجم جمعیت حاضر در مرز مهران اشاره کرد و ادامه داد: امنیت مطلوب، زیرساخت‌های موجود و نزدیکی به عتبات این مرز را انتخاب اول زائران کرده است.

همچنین با حضور سردار قاسم رضایی و همتای عراقی وی مراسم برافراشته شدن پرچم مقدس حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت امام رضا(ع) ‌در مرزهای مهران و زرباطیه برگزار ‌و این پرچم برافراشته شد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلا گیریم خطری جون ما رو تهدید کنه
یعنی زیارت اربعین رو تعطیل کنیم به خاطر خطر ؟؟!
یعنی امام حسین علیه السلام رو فقط برای روزهای خوش می خواستی
م
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
به یاد آغاسی شاعر سینه سوخته
شاید این جمعه بیاید شاید
پرده از چهره گشاید شاید
آی شما که در راه اربعین هستید
جامانده ها را فراموش نکنید...
اگر توفیق داشتید و یار رفیق راهتان شد


التماس دعا