شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۹

انصارالله خطاب به عربستان: دستان ما به هر مکانی که بخواهیم می‌رسند

دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 701018
سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن که مورد حمایت انصارالله است، اعلام کرد: دست‌های ما می‌توانند به هر مکانی که بخواهیم، برسند.
انصارالله: دستان ما به هر مکانی که بخواهیم می‌رسد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از سایت شبکه المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز (دوشنبه) در کنفرانس خبری بعد از گسترده‌ترین عملیات این گروه در عمق خاک عربستان یعنی حمله به مجموعه پالایشگاهی بقیق و حریض در شرق این کشور که منجر به توقف تولید نفت عربستان شده، اعلام کرد: به نظام سعودی می‌گوییم دستان بلند ما می‌توانند به هر مکانی که بخواهیم و در هر زمانی که ما تعیین می‌کنیم، برسند.

وی افزود: لذا عربستان باید در حساب‌ و کتاب‌های خود بازنگری کند و دست از تجاوزاتش علیه یمن و محاصره کشور ما بردارد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: به شرکت‌ها و اتباع خارجی نسبت به حضور در کارخانه‌ها و تاسیسات مهم که در معرض حملات ما قرار گرفته‌اند، هشدار می‌دهیم از این مناطق دوری کنند، زیرا این تاسیسات زیر آتش ما هستند و این تاسیسات هر لحظه تحت حملات ما خواهند بود.

سرتیپ یحیی سریع خاطرنشان کرد، عملیات دوم توازن بازدارندگی علیه دو پالایشگاه بقیق و خریص با هواپیماهای متعددی انجام گرفت که با موتورهای متنوع و جدید بین عادی و موتور جت کار می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید110
Iran, Islamic Republic of
خدا با شماست و همه تیرهای شما را به هدف رهنومن خواهد کرد. دقیقاً در همین روز دپیپلماسی وادادگی ما که کاملا حق دارد نه تنها از برجام، بلکه از NPT خارج شود، می گوید اقدامات مثلاً کاهش تعهداتی ما قابل بازگشت است!!! ...
Iran, Islamic Republic of
ده تا دیگه بزنید کار تمام است
Iran, Islamic Republic of
آمریکا عامل نا امنی و بی‌ثباتی در منطقه است
Iran, Islamic Republic of
ادامه کشتار مردم یمن توسط آل سعود در ایام حج
Iran, Islamic Republic of
5 درصد مردم عربستان حامی داعش هستند
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی آمریکا را عامل اصلی جنگ، بی ثباتی و ناامنی درمنطقه و یمن دانست . آمریکا عامل اصلی جنگ درمنطقه و یمن است.
Iran, Islamic Republic of
خون ملت یمن ارزان نیست و ما هر نوع محکومیت عملیات نظامی خود در عمق خاک عربستان سعودی را زیر پایمان خواهیم گذاشت و با توکل به خدا برای دفاع از خودمان به جلو حرکت خواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
فقط بزنيد اينبار خوب زديد عربستان پوكيد
United Arab Emirates
......