سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۲

آیت‌الله سیستانی ملاقات با آمریکایی ها را رد کرد

يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب: 700919
آیت‌الله‌العظمی سیستانی در دیدار آیت‌الله مصباح‌یزدی تأکید کرد استعمار و به خصوص انگلستان با استفاده از فضای مجازی در پی ایجاد فتنه فرقه‌ای است.
آیت‌الله سیستانی ملاقات با آمریکایی ها را رد کرد
به گزارش جهان نيوز، یک منبع آگاه به «میدل ایست نیوز» خبر داد که آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، روحانی بلندپایه ایرانی و رئیس مؤسسه آموزشی امام خمینی در قم که پیش تر عضو مجلس خبرگان ایران بود، در سفری  به نجف اشرف در سال جاری، ضمن زیارت عتبات عالیات با آیت‌الله سیستانی، مرجع عالی شیعیان عراق، دیدار کرد.

در این دیدار که به گفته این منبع در فضایی صمیمانه انجام شد، آیت الله سیستانی تأکید کرد که اختلاف بین ملت ها و مذاهب در دستور استعمار و به طور خاص کار انگلستان است و ازجمله در فضای مجازی برنامه هایی را برای تفرقه افکنی در عراق پیش می برد.

به گفته این منبع، آیت الله سیستانی در این دیدار اظهار داشت که از زمان سقوط صدام حسین در سال 2003 مقامات امریکایی از طرق مختلف درخواست ملاقات با آیت الله سیستانی را داده بودند اما وی با این درخواست موافقت نکرد زیرا حضور امریکایی ها در عراق را نامشروع می دانست.

این منبع افزوده که آیت الله مصباح نیز ضمن دعا برای سلامتی مرجع عالی شیعیان عراق ایشان را «معجزه تشیع» خواند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درس مذاکره از عاشورا پس چی میشه؟
Iran, Islamic Republic of
...