شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۲

۵۰ مراسم جشن «عید غدیر» در تهران +پوستر

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 698551
 18 ذی‌الحجه مصادف با عید سعید غدیر است. این روز به‌ دلیل انتصاب امیرالمؤمنین(ع) به خلافت عالم و آدم از سوی خداوند و ابلاغ پیامبر گرامی اسلام(ص) به‌ عنوان مهم‌ترین عید مسلمانان به‌ خصوص پیروان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) محسوب می‌شود. در احادیث شیعه تعابیری همچون عیدُاللهِ‌ الاکبر، عید اهل بیت محمد(ص)، و اشرف الاعیاد برای این روز به کار رفته است.
به گزارش جهان نيوز،  18 ذی‌الحجه مصادف با عید سعید غدیر است. این روز به‌ دلیل انتصاب امیرالمؤمنین(ع) به خلافت عالم و آدم از سوی خداوند و ابلاغ پیامبر گرامی اسلام(ص) به‌ عنوان مهم‌ترین عید مسلمانان به‌ خصوص پیروان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) محسوب می‌شود. در احادیث شیعه تعابیری همچون عیدُاللهِ‌ الاکبر، عید اهل بیت محمد(ص)، و اشرف الاعیاد برای این روز به کار رفته است.

در همین راستا، هیئت‌های مذهبی سراسر کشور به مناسبت فرا رسیدن شب عید غدیر، مراسم و  محافلی برپا می‌کنند.

جهان نيوز، برخی برنامه‌های هیئت‌های مذهبی تهران را که در شب و روز عید غدیر اقدام به برپایی مراسم شادی و ذکر اهل بیت(ع) می‌کنند، جهت دسترسی بهتر و سریع‌تر مخاطبان منتشر می‌کند.

























































 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خجالت آوره باید اقلا 1000جشن جداگانه و تمام کوچه پس کوچه ها
چراغانی بشه...
Iran, Islamic Republic of
ماشاء الله