جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۹

اجتماع عظیم مردم پاکستان در حمایت از ولایت فقیه+تصاویر

يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب: 698454
میلیون‌ها تن از مردم مسلمان پاکستان از صبح امروز در گردهمایی عظیم ولایت در ایالت لاهور، در حمایت از انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور یافتند.
به گزارش جهان نيوز، مردم شهر لاهور پاکستان با تجمع در گردهمایی عظیمی تحت عنوان ولایت، حمایت خود را از انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دادند.

در این گردهمایی که از صبح امروز در لاهور برگزار شده و تا شب نیز ادامه دارد، مردم پاکستان حمایت‌ خود را از آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده و با هرگونه خصومت با نظام جمهوری اسلامی ایران مخالفت کردند.

این گردهمایی در منطقه «ناصر باغ» شهر لاهور با حضور میلیون‌ها تن از شهروندان پاکستانی در حال برگزاری است و از بسیاری ایالت‌ها از جمله پنجاب، سند، پاچنار و کراچی در آن حضور دارند.

میلیون‌ها نفر از مردم مسلمان پاکستان و علما و فرهیختگان این کشور در این اجتماع عظیم شرکت‌ کرده‌اند.

گفته‌ می‌شود این اجتماع در اعتراض به برگزاری یک کنفرانس ضد ایرانی در 6 جولای سال جاری در پاکستان صورت گرفت که با واکنش‌های بسیاری از سرتاسر این کشور مواجه شده بود.

 
 










نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ولایت گوهر دین است و جایش را خوب باز کرده و این نشانه نزدیکی ظهور ولی الله الاعظم است.
رسول
Iran, Islamic Republic of
اگر اینها حامیان ولایت هستند چرا سربازان ولایت در اسیری و گروگان جیش الظلم در پاکستان هستند ؟چرا تمام گروههای تروریستی که علیه ایران هستند در پاکستان پایگاه دارند ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
اينها مردم پاكستانند.نه دولت و نيروهاي امنيتي.
متأسفانه وهابيهاي خبيث و احمق و مزدوري كه تحت نام نحس آل سعود بر سرزمين مقدس حجاز حكومت مي كنند ,با استفاده از دلارهاي بادآورده نفتي اين سرزمين ,خيلي راحت ,حكام و افسران ارتش در بسياري از كشورهاي منطقه را خريده و آلت دست خودشون قرار مي دهند كه پاكستان هم يكي از اين كشورهاست. به طوري كه سازمان اطلاعات و امنيت و همچنين بسياري از افسران رده بالاي ارتش اين كشور تحت نفوذ آل سعود ملعون قراردارند . مشكلات امنيتي هم كه گاهگاهي در مرز بين ايران و پاكستان توسط گروهكهاي تروريست بروز مي كند ,بواسطه نفوذ وهابيون در ارتش و سازمان اطلاعات پاكستان است.
رسول
Iran, Islamic Republic of
اینها جمع شدن با ارمانهای امام و رهبر بیعت کنند
ارمان امام این بود که وهابیهای عربستان بالای سرت حکومت کنن و انوقت ساکت بنشینی ؟ !...........
مسلم
United Arab Emirates
چون پاکستان هم مثل ایران و عراق و.... طوایف مختلفی دارد با این تفاوت که دولت دست مخالفان است مثل زمان طاغوت ایران یا صدام در عراق. حتی عربستان و بحرین هم شیعه دارن ولی چون در اکثریت نیستن مظلوم واقع شدن و مورد ظلم.
Iran, Islamic Republic of
دمشون گرم
ممد
United States
باید گنده تر درست کنند تا کل آن شیعه شود.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر ایشان ومردم پاکستان