جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سبک گوئج لند در آموزش زبان انگلیسی

جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 696591
بسیاری از افراد دوست دارند زبان انگلیسی را یاد بگیرند اما نمی دانند چگونه شروع کنند.
سبک گوئج لند در آموزش زبان انگلیسی
به گزارش جهان نيوز، اولین نکته برای شروع یادگیری زبان انگلیسی این است که مهم نیست در چه سطحی هستید و یا اصلا" چیزی از زبان انگلیسی نمی دانید مهم این است که چقدر مشتاق هستید و این اشتیاق را حفظ می کنید.

برخی از افراد اشتیاق اولیه برای یادگیری زبان انگلیسی را دارند اما در ادامه به دلیل باور های غلط از این که نمی توانند بلافاصله انگلیسی صحبت کنند نا امید می شوند.

شما برای یادگیری زبان نیاز به یک زمان مشخص دارید همان طور که برای یادگیری هر چیزی نیاز به زمان دارید.

نکته دوم در یادگیری زبان انگلیسی ایجاد یک روال منظم در یادگیری است که این روال ها می تواند.

کلاس های هفتگی منظم تدریس خصوصی زبان انگلیسی یا گروهی و یا عادت های مطالعاتی روزانه باشد.

توجه داشته باشید ایجاد جلسات کوتاه مدت مکرر بسیار بهتر از جلسات طولانی نامنظم است.

حتی افرادی که از تدریس خصوصی و یا گروهی زبان انگلیسی استفاده نمی کنند باید حداقل 30 دقیقه در روز را به خود آموزی زبان انگلیسی اختصاص دهند و به تدریج آن را طولانی تر کنند.

درواقع داشتن یک طرح درس و ترتیب آموزشی در یادگیری زبان انگلیسی english language از اهمیت فوقالعاده ای برخوردار است.

نکته سوم تلفیق یادگیری زبان انگلیسی با زندگی روز مره تان است.

برخی از افراد تصور می کنند که برای یادگیری زبان انگلیسی باید در گوشه ای بنشینند و کتاب را باز کنند و شروع به خواندن کتاب های زبان کنند که این روشی بسیار قدیمی در یادگیری زبان انگلیسی است.

برای آشنایی بهتر با روش تلفیق می توانید با کلمات کوتاه و ازخانه تان شروع کنید مثلا" این لباس باباست، این نهار من است ، کفش هایم کجاست؟ و ... را به انگلیسی برگردانید و هر روز آن را تکرار کنید و هر روز یک جمله کوتاه به آن اضافه کنید.

روش آموزش گوئج لند در تدریس خصوصی زبان انگلیسی به کودکان نیز به همین صورت است.

معلمان گوئج لند در آموزش زبان انگلیسی به کودکان به او کمک می کنند که اتاق خواب خود را مرتب کند و در حین این کار واژگان مربوط به اسباب بازی ها و مبلمان را به او آموزش می دهند و کم کم شروع به آموزش جملات کوتاه مانند ماشین آبی کجاست؟ عروسک خرسی را در کمد بگذار و ... می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه معلم زبان انگلیسی کودکان مراجعه کنید.

شما نیز می توانید به سبک آموزشی گوئج لند پس از این که به جملات کوتاه مربوط به خانه مسلط شدید در زمان رفتن به خرید، واژگان مربوط به سوپرمارکت یا پاساژ را یادداشت کنید و در مواجهه با تصویر کالا ها نام آن را به زبان آورید و این کار را هر بار تکرار کنید.

نکته بعدی خواندن داستان های کوتاه و یا جملات کوتاه است که شما باید در ابتدا بدون استفاده از هیچ ترجمه ای آنها را بخوانید و بعد زیر کلماتی که می دانید خط بکشید و سعی کنید مفهوم جمله را بفهمید.

بعد از مدتی که روی داستان های کوتاه مسلط شدید به صدای همان کتاب ها (کتاب صوتی) گوش دهید تا گوش تان به ریتم زبان انگلیسی عادت کند.

در سطح حرفه ای تر می توانید به آهنگ های انگلیسی گوش دهید و فیلم های زبان اصلی با زیر نویس انگلیسی مشاهده کنید و سعی کنید مفهوم کلی آن را بفهمید و در نهایت باید به یادگیری دستور زبان انگلیسی (گرامر) بپردازید.

اگر در این مرحله وارد یادگیری گرامر شوید به سرعت آن را یاد می گیرید زیرا در مرحله های قبل چشم و گوش شما به ساختار های مختلف گرامری عادت کرده است.

سبک آموزشی گوئج لند بر اساس آموزش اصولی زبان انگلیسی طراحی شده است.
زیرا ما معتقدیم انسان در چند سال یک زبان را به خوبی یاد می گیرد و یک عمر از آن استفاده می کند.

گوئج لند در تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل دارای نظام و سبک آموزشی است و همه دبیران این مجموعه ملزم به انجام آن هستند.

شما پس از ثبت نام در گوئج لند و تعیین سطح ، با یک طرح درس منظم که برای شخص شما توسط معلمتان نوشته می شود با یک ترتیب بندی عالی و معرفی منابع آموزشی، زبان انگلیسی را گام به گام فرا خواهید گرفت.

خدمات آموزش زبان گوئج لند در سرار تهران توسط صد ها معلم زبان انجام می گیرد.
و معلم ها در بخش های مختلفی مانند معلم زبان در غرب تهران و یا معلم زبان در شمال تهران فعالیت می کنند که این امر باعث شده قیمت های گوئج لند در سراسر تهران به یک قیمت باشد.

برای ثبت نام با شماره های 88904002 و 88906909 تماس حاصل فرمائید
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *