جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

ماجرای رأی دادن فردی با ۸ کارت ملی

جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب: 695791
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در هر انتخاباتی ممکن است تخلفاتی صورت گیرد گفت: تخلفاتی که مستند باشد در زمان لازم به آن رسیدگی خواهد شد.
ماجرای رأی دادن فردی با ۸ کارت ملی
به گزارش جهان نيوز، آرش میلانی عضو شورای شهر تهران در نشست خبری ستاد پنجمین دوره از انتخابات شورایاری‌ها اظهار داشت: تا کنون بیش از ۳۸۰ هزار نفر در انتخابات شورایاری‌های امروز مشارکت داشته‌اند و با گرمای هوا گرمای انتخابات نیز بیشتر شده است.
 
وی افزود: ۶۱ درصد از شرکت‌کنندگان آقا و ۳۹ درصد نیز بانوان بوده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اعلام شده فردی در محله مرزداران با ۸ کارت ملی در انتخابات شرکت کرده است گفت: هر انتخاباتی ممکن است با تخلف‌ةایی همراه شود که هیأت نظارت مرتب این تخلفات را منعکس می‌کند.

وی افزود: قطعا در صورتی که این تخلفات مستند ارائه شود در زمان لازم به آن رسیدگی خواهد شد ولی باید توجه داشت که ثبت تخلفات باید به لحاظ حقوقی و مستند قابل پیگیری باشد ولی نوع آشکار تخلفات را تیم‌های نظارتی اطلاع می‌دهند.

در ادامه این نشست محمدرضا جوادی‌یگانه معاون شهردار تهران اظهار داشت: یکی از مناطقی که کمترین مشارکت انتخابات را داشته منطقه سه است و باید توجه داشت تعلق محله‌ای و موفقیت شهرداران از نکات مهمی است که مردم را علاقه‌مند به شرکت در شورایاری‌ها می‌کند و در واقع مردم هوشمند به شورایاری‌ها رأی می‌دهند.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
شوراها چه گُلی به سرمان زدند ...