شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۲

مزدک خودش را مفت به شبکه سعودی فروخت

پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 695734
این که شبکه‌ای چون ایران اینترنشنال، یک گزارشگر معمولی فوتبال را وسوسه و تور کنند، چه ارزشی دارد؟ البته دریغ مان می‌آید که کسی با وجود دیدن آن همه خباثت سعودی‌ها و شبکه وابسته به آنها، خود را به همان‌ها بفروشد.
مزدک خودش را مفت به شبکه سعودی فروخت
به گزارش جهان نيوز، محمد ایمانی در مورد فرار مزدک میرزایی و همکاری او با یک شبکه سعودی نوشت: تلویزیون ایران اینتر نشنال، شبکه‌ای آلوده به پول خون چکان آل سعود است. زمانی معروف شد (!) که در ماجرای جنایت علیه کودکان و زنان در اهواز، بلافاصله با سردسته تروریست‌های الاحوازیه مصاحبه کرد و او را تحویل گرفت. چنین کاری، یک رسوایی تمام عیار برای هر رسانه‌ای است.

این شبکه ماهواره‌ای اردیبشهت ۱۳۹۶ راه اندازی شد؛ هنگامی که بن سلمان ولیعهد سعودی هنوز تنش داغ بود و لاف می‌زد که ایران را به میدان جنگ تبدیل می‌کند. سهامدار اصلی شبکه، عادل عبدالکریم سعودی است که برخی همکاران سابق BBC، VOA و شبکه من و تو را به خدمت گرفته است.

یکی از مدیران آن، علی اصغر رمضان پور است. مهره حقیری که در دولت اصلاحات (خاتمی) معاون وزیر ارشاد بود. این شبکه عمدتا گروه‌های تجزیه طلب، تروریستی و منافقین و تروریست را پوشش می‌دهد و هدفش دامن زدن به اقدامات تجزیه طلبانه و تروریستی است.

برخی بازیگران و مجریان، قبلا هم توسط رادیو فردا و "من و تو" و VOA و... خام شدند، اما ظرف مدتی کوتاه پشیمان شدند و برای بازگشت التماس کردند.

گرگ این‌ها محمد حسینی مجری لوده‌ای بود که پس از چند اجرای طنز، دچار توهم شد و در آن طرف آب، قیافه آدم جدی و سرکرده اپوزیسیون به خود گرفت!

او جنبش متوهم ری استارت راه انداخت و به آسیاب بادی حمله کرد. اما جناب دون کیشوت، ظرف یک سال اخیر دچار به هم ریختگی شدید روانی شده و برای بازگشت به کشور واسطه می‌تراشد و التماس می‌کند.

این که شبکه‌ای چنان آبرومند (!)، یک گزارشگر معمولی فوتبال را وسوسه و تور کنند، چه ارزشی دارد؟ البته دریغ مان می‌آید که کسی با وجود دیدن آن همه خباثت سعودی‌ها و شبکه وابسته به آنها، خود را به همان‌ها بفروشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
اگر به قول شماها و روزنامه کیهان ارزشی ندارد، پس چرا الان چند روزه که هر روز داد و بیداد میکنید و مدام انتقاد میکنید اون هم با کلمات تحقیر آمیزکه کاملا نشان دهنده عمق دردی است که به شما وارد شده و الا به این صورت اتش نمیگرفتید.
Iran, Islamic Republic of
بله اقا درد داره خیلی هم داره با پول و امکانات بقول بعضی ها سیمای میلی به جایی می رسند و بعد فکر می کنند کسی شدند و الفرار خوب این برای شما ناراحتی نداره ؟!!!اون هم به سرنوشت و رفته ها و توبه کرده ها دچار می شه افتاد؟!!
Iran, Islamic Republic of
چکار باید میکرد وقتی توسط رسانه میلی کنار گذاشته شد.همین شماها بودید که از خوشحالی در پوست خود نمیگنجیدید.
United States
ما چیکار به کار این داشتیم اصلا این گزارش گر خنثی بی خاصیت رو کی گوش میکرد
Iran, Islamic Republic of
...
United States
چون شما دوستان طرفدار دولت بنفش فریاد واحسرتا سر دادید که عجب نخبه ی گزارشگری رو از دست دادیم!!!
Iran, Islamic Republic of
بنظرم رفتنش بیشتر به عنوان نویز رسانه ای بود ، یعنی برای یه حواس پرتی رسانه ای برای مردم ، رفتن او نه ضرری به ایران داشت و نه سیما و...من احتمال میدم تحقیرهای پیاپی غرب و تهییج روحیه داخلی با این برخوردها ، شگفتی ساز شدن سریال سیاسی گاندو و هجوم رسانه ای به برخی که گاندو طعنه به آنها بود! چندان برای برخی خوش نیومد و در این شرایط هر چند حتمن از قبل با م.م برنامه ریزی هایی شده بوده اما در این شرایط چنین اتفاقات رسانه ای رو رغم زدند ، و فقط در حد همین چند روز مهمه .
ممد
United States
....
رضا
Iran, Islamic Republic of
شما چرا يك انتقاد كوچولو به مديريت صدا و سيما نميكنيد جناب جبرئيلى ؟! سخنان خود را يك بار بخوانيد ؛ فقط فحش و تحقير و ناسزا .
Iran, Islamic Republic of
چرا به سعودی فحش میدن شما ناراحت میشی؟
ابو
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....