کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مزدک خودش را مفت به شبکه سعودی فروخت

3 مرداد 1398 ساعت 15:30

این که شبکه‌ای چون ایران اینترنشنال، یک گزارشگر معمولی فوتبال را وسوسه و تور کنند، چه ارزشی دارد؟ البته دریغ مان می‌آید که کسی با وجود دیدن آن همه خباثت سعودی‌ها و شبکه وابسته به آنها، خود را به همان‌ها بفروشد.


به گزارش جهان نیوز، محمد ایمانی در مورد فرار مزدک میرزایی و همکاری او با یک شبکه سعودی نوشت: تلویزیون ایران اینتر نشنال، شبکه‌ای آلوده به پول خون چکان آل سعود است. زمانی معروف شد (!) که در ماجرای جنایت علیه کودکان و زنان در اهواز، بلافاصله با سردسته تروریست‌های الاحوازیه مصاحبه کرد و او را تحویل گرفت. چنین کاری، یک رسوایی تمام عیار برای هر رسانه‌ای است.

این شبکه ماهواره‌ای اردیبشهت ۱۳۹۶ راه اندازی شد؛ هنگامی که بن سلمان ولیعهد سعودی هنوز تنش داغ بود و لاف می‌زد که ایران را به میدان جنگ تبدیل می‌کند. سهامدار اصلی شبکه، عادل عبدالکریم سعودی است که برخی همکاران سابق BBC، VOA و شبکه من و تو را به خدمت گرفته است.

یکی از مدیران آن، علی اصغر رمضان پور است. مهره حقیری که در دولت اصلاحات (خاتمی) معاون وزیر ارشاد بود. این شبکه عمدتا گروه‌های تجزیه طلب، تروریستی و منافقین و تروریست را پوشش می‌دهد و هدفش دامن زدن به اقدامات تجزیه طلبانه و تروریستی است.

برخی بازیگران و مجریان، قبلا هم توسط رادیو فردا و "من و تو" و VOA و... خام شدند، اما ظرف مدتی کوتاه پشیمان شدند و برای بازگشت التماس کردند.

گرگ این‌ها محمد حسینی مجری لوده‌ای بود که پس از چند اجرای طنز، دچار توهم شد و در آن طرف آب، قیافه آدم جدی و سرکرده اپوزیسیون به خود گرفت!

او جنبش متوهم ری استارت راه انداخت و به آسیاب بادی حمله کرد. اما جناب دون کیشوت، ظرف یک سال اخیر دچار به هم ریختگی شدید روانی شده و برای بازگشت به کشور واسطه می‌تراشد و التماس می‌کند.

این که شبکه‌ای چنان آبرومند (!)، یک گزارشگر معمولی فوتبال را وسوسه و تور کنند، چه ارزشی دارد؟ البته دریغ مان می‌آید که کسی با وجود دیدن آن همه خباثت سعودی‌ها و شبکه وابسته به آنها، خود را به همان‌ها بفروشد.


کد مطلب: 695734

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/695734/مزدک-خودش-مفت-شبکه-سعودی-فروخت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com