شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

جاده چالوس ۴ مرداد یک طرفه می‌شود

چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 695589
رییس پلیس راه مازندران گفت:به دلیل سهولت درآمد و شد خودروها، جاده چالوس روز جمعه ۴ مردادماه یک طرفه خواهد شد.
جاده چالوس ۴ مرداد یک طرفه می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۲ مردادماه آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۵ مردادماه ادامه دارد گفت:رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۴ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۵ مردادماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد خودرو‌ها از ساعت ۱۶ روز جمعه ۴ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۵ مردادماه از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۲ مردادماه و ازساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۳ و ۴ مردادماه نیز از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک که از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۲ مردادماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۵ مردادماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *