دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

جاده چالوس یک طرفه می‌شود

سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 693571
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر فردا چهارشنبه ۱۹ تیرماه تا ساعت ۲ صبح روز شنبه ۲۲ تیرماه در جاده‌های استان خبر داد.
جاده چالوس یک طرفه می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر فردا چهارشنبه ۱۹ تیرماه تا ساعت ۲ صبح روز شنبه ۲۲ تیرماه جاده‌های استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۱ تیرماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۲ تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه تا ساعت ۲ روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه و از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *