جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵

بقایی سکته کرده است؟

يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 695145
به گزارش جهان نيوز، در حالی که رئیس سازمان زندان‌ها اعلام کرده مرخصی حمید بقایی به پایان رسیده و او باید خود را به زندان معرفی کند، وکیل او خبر داده که موکلش 20 روز پیش در زندان دچار سکته شده است.

مهران عبدالله‌پور وکیل بقایی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: حدود 20 روز قبل موکلم در زندان دچار عارضه مغزی شد و پزشکان تشخیص دادند که نیاز به پیگیری پزشکی و مرخصی دارد. این رویه ۱۵ الی ۲۰ روز طول کشید و نهایتاً هفته قبل آقای بقایی به مرخصی درمانی آمد. به گفته وی، کارهای ابتدایی بیمارستان و نیز اخذ «ام آر ای» در حال انجام است.

بقایی معاون رئیس دولت دهم از 22 اسفند ماه 96 دوران 15 سال حبس خود را سپری می‌کند. اما اصغر جهانگیر رئیس سازمان‌ زندان‌ها در گفت‌وگو با تسنیم در این باره گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، نامبرده (بقایی) از روز شنبه هفته گذشته در مرخصی هشت روزه به سر می‌برد و شنبه مرخصی وی تمام می‌شود. وی افزود: بقایی باید خود را یکشنبه 30 تیر به زندان معرفی کند و اگر هم در خارج از زندان برای وی اتفاقی افتاده باشد ما اطلاعی نداریم.

منبع: روزنامه ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حرص براي مال دنيا عاقبت نداره
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داشت پرفسور؟!
Iran, Islamic Republic of
...
ممد
United States
چون سکته کرده عذر پزشکی دارد و باید در منزل تحت درمان و مراقبتهای پزشکی باشد...... زندان بی زندان ....!!
Iran, Islamic Republic of
.....