چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱
۶
سردار کمالی:

کچل کردن از سربازی حذف شد

پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 693831
رئیس اداره منابع انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده دیگر سربازان اجباری برای کچل کردن ندارند.
کچل کردن از سربازی حذف شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار کمالی رئیس اداره منابع انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام خبر حذف کچلی از سربازی گفت: الزام به تراشیدن موی سر سربازان از سربازی حذف شده است.

وی گفت: خدمت سربازی یکی از ارکان توان رزم نیروهای مسلح و بنیه دفاعی و امنیتی کشور است و جوانان ضمن اینکه آخرین یافته‌های علمی جوانی نشاط و انگیزه برای نیروهای مسلح به ارمغان می‌آورند در دفاع از حریم امنیت کشور نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

کمالی تصریح کرد: سربازی همواره با تراشیدن موی سر همراه بوده لیکن با توجه به بررسی های انجام شده و ارتقاء بحث بهداشت فردی و از امکانات مناسب یگان‌های نیروی مسلح و علاقه جوانان به منظور خوشایند سازی و افزایش جذابیت و نشاط خدمت سربازی بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تراشیدن موی سربازان با نمره ۴ از سربازی حذف شد.

وی افزود: از این پس اندازه موی سر کارکنان وظیفه برای دیپلم و پایین تر در مراکز آموزش شماره ۱۰ و سرباز و سرجوخه در حین خدمت ۱۰ تا ۱۶ همچنین فوق دیپلم و بالاتر در مراکز آموزش ۱۶ و افسر و درجه دار در حین خدمت ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
لطفا صراحتا توضیح دهید چرا اقازاده ها در کشور ما به دلایل نامعلومی از خدمت معاف میشوند انوقت کسی که حقش گرفتن معافیت و نرفتن به سربازی است باید به خدمت اجباری اعزام شود؟!
Iran, Islamic Republic of
دست مسئولان درد نکنه معضل بزرگی حل شد .
Iran, Islamic Republic of
برای بدست آوردن دل بچه ننه ها چه کارهایی که نمی کنند .یه باره اتو کردن وآنکارد کردن وواکس کفش ووووو را نیز حذف کنید با دم پایی لا انگشتی بیان وبروند....تغذیه رایگان ساعت 10 صبح هم یادتون نرود.!!!!!1
Iran, Islamic Republic of
اگه یکی بطور مادرزاد کچل باشه معافه؟
ممد
United States
...
بزرگمرد کوچک
دستون درد نکنه عجب کااااری کردید !
داداش من تا دیروز میگف نمیرم سربازی الان میگه میرم چون کچل نمیشه زشت شه
واقعا از توجه مسئولین ممنونم که -سرباز خوشگل - به مملکت عرضه می کنن!!!