جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۷
۸

عکس/ مبادله جیسون رضاییان

سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 693528
همزمان با پخش قسمت پایانی سریال گاندو تصاویری مستند از مبادله جیسون رضاییان جاسوس تبعه آمریکا را می‌بینید.
به گزارش جهان نيوز، جیسون رضاییان شهروند ایرانی-آمریکایی که به‌ عنوان خبرنگار واشنگتن‌پست در تهران فعالیت داشت. رضائیان به همراه همسرش، یگانه صالحی در تابستان ۱۳۹۳ در تهران به جرم جاسوسی برای آمریکا دستگیر شد. این شب‌ها به واسطه پخش سریال گاندو از شبکه سوم سیما پرونده او بازخوانی شده است.

جیسون رضاییان خبرنگار سابق واشنگتن‌پست در تهران که در سریال به مایکل هاشمیان شناخته می‌شود، به جرم جاسوسی برای آمریکا و تبلیغ علیه نظام در ایران محاکمه شد، ولی در نهایت در دی سال ۹۴ آزاد و به آمریکا بازگشت. 

همزمان با پخش قسمت پایانی این سریال و به تصویر کشیدن لحظات مبادله رضاییان، تصاویری واقعی از مبادله وی را مرور می‌کنیم. 
             
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
چرا این جاسوسرا با مقداری پول بی ارزش مبادله کردیم.
Canada
چون جاسوس واقعی نبودند
پرستو
Iran, Islamic Republic of
به نظرم گاندو رفتار واقعی خیلیها رو به خوبی نشون داد .!!!!
رسول
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا جاسوس بود باید اعدام میشد یا حداقل با زندانیان ایرانی دربند امریکا مبادله میشد میشد به امریکا فشار اورد تا 4 دیپلمات ربوده شده ایرانی توسط فالانژها که وابسته به صهیونیستها بودند ازاد شده یا خبری از سلامتیشان بگیریم دیدید که ترامپ از رئیس جمهور لبنان خواست از نفوذ حسن نصرالله جهت ازادی نزار زاکا استفاده کند
United States
افرین به شمت
سعید
Europe
به نظرم در سریال گاندو شرف نظر از اینکه قدرت تیم اطلاعات و بازدارنگی کشورهای متخاصم از اینکه حواسشون جمع باشه که مراقبت از ارزشهای انقلاب توسط ایران یک لحظه هم فرو گذار نشده ولی از نظر امنیتی خیلی از مسائل و کارهای بچه های مخلص اطلاعات که باید آشکار نمیشد در معرض دید همگان قرار گرفت0
سعید
Europe
به نظرم در سریال گاندو علاوه بر جنبه های بسیار مثبت فیلم اژ نقطه نظر امنیتی جنبه منفی نیز داشت