سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
بر اساس نظرسنجی جدید؛

بایدن ترامپ را در انتخابات ۲۰۲۰ شکست می دهد

دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 693342
نتایج یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می دهد که «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ بر «دونالد ترامپ» پیروز می شود.
بایدن ترامپ را در انتخابات ۲۰۲۰ شکست می دهد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، نظرسنجی مشترک و جدید روزنامه واشنگتن‌پست و شبکه خبری ان‌بی‌سی نشان می‌دهد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا جو بایدن ۵۳ درصد و دونالد ترامپ ۴۳ درصد از آراء را کسب می کند و حدود سه درصد از شرکت کنندگان نیز اعلام کردند که هنوز تصمیم نگرفته‌اند.

در این نظرسنجی ۸۷۵ نفر از شهروندان آمریکایی شرکت کرده اند.
این نظرسنجی در حالی انجام شده که هنوز انتخابات درون حزبی حزب دموکرات برای انتخاب نامزد برگزیده انجام نشده است. در حال حاضر ۲۴ نفر از حزب دموکرات نامزد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ شده اند که از بین آنها باید یک نفر انتخاب شود تا با دونالد ترامپ رقابت کند.

جو بایدن با اینکه در بین نامزدهای دموکرات پیشتاز است (بعد از او به ترتیب: کامالا هریس، برنی ساندرز و الیزابت وارِن قرار دارند) در روزهای اخیر به دلیل یک اظهار نظر درباره کار کردن با جدایی‌طلبان در دوران سناتوری‌اش زیر آتش انتقادها قرار گرفته است. وی از این اظهار نظر عذرخواهی کرده است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا نیز روز یکشنبه در توئیتی علاوه بر اشاره به همین اظهار نظر جو بایدن، نوشت که او همچون همه دموکرات‌ها در صورت رسیدن به ریاست جمهوری قصد دارد مالیات‌ها را به طور اساسی افزایش دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *